Gast Geplaatst: 11 oktober 2000 Geplaatst: 11 oktober 2000 Hallo,<P>vroeger kon ik gewoon FTA naar de 3 HRT-TV zenders op de Hotbird kijken, sinds een tijdje zijn 2 van de drie zenders gecodeerd, ik denk in Irdeto.<BR>Heeft er iemand adviezen hoe deze weer OPEN te krijgen en/of heeft misschien iemand de codes c.q. crd- of binfiles ?<BR>Of weet iemand op welke site ze evt. staan ?<P>b.v.d. groetjes Charel.
Bart Geplaatst: 11 oktober 2000 Geplaatst: 11 oktober 2000 net even gekeken en lijkt mij SECA en dat weet ik dan weer niet zeker omdat ik alleen irdeto heb. Ik denk SECA omdat de CA module info in dvb2000 er 'France Telecom' aan hangt. <P>Verder kun je gewoon op teletekst van die kanalen kijken want ik neem aan dat jij die taal i.t.t. mij wel machtig bent Echostar LT8700, Topfield 5000PVR en Dreambox 800HD via multiswitch op een draaibare Echostar 120cm en vaste Visiosat tri-sat schotel met Invacom en Smart LNBs
Gast Geplaatst: 11 oktober 2000 Geplaatst: 11 oktober 2000 Nee hoor is Viaccess<BR>Ik zoek nog steeds naar de werkende Viaccess files Wie oh wie....<BR>Groetjes<BR>Ruud.<BR><P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 13 oktober 2000 Geplaatst: 13 oktober 2000 Blijkt inderdaad Viaccess te zijn !<BR>Dan zit ik voor de codes dus in het verkeerde forum !<P>Bedankt voor jullie reply's,<BR>vr.gr. charel.
Aanbevolen berichten