Gast Geplaatst: 28 april 2003 Geplaatst: 28 april 2003 Mogelijk dat dit niet bij de beginners thuis hoort maar ik ben een beginner. ik krijg mijn fun kaart met digitech niet aan praat de eerste keer dat ik dit probeer. heb nieuwe f**'s geladen bij j*** voor mijn humax L208 allcam. (werkte hiervoor nog prima). Digitech bevestigd dat alles als goed is geggan maar niets werkt ( behalve FTA ). ik heb bij Duwgatie alle stappen gelezen en dacht dat er niets fout kon gaan. Eerst wissen ,file met flasch in flash mem, file met hum in ext. mem dan schrijven en klaar toch. Mogelijk ben de eerste keer te snel gegaan en heb ik ook in het int.mem geschreven en werkt er daarom niets meer. kan ik dat beschadigd hebben, en hoe herstel ik dat ? Of kan het te maken hebben dat de bestanden via netwerk van een pc met XP naar een pc met Millenium ( hier zit de digitech aan ) gekopieerd worden? groeten en bedankt
Bigfoot Geplaatst: 29 april 2003 Geplaatst: 29 april 2003 Als je iets in het interne eprom hebt gezet moet je dat gewoon weer wissen, kan geen kwijt. Mogelijk dat de file die je gebruikt gewoon niet up to date is. Probeer anders je vorige file es te proggen en check een kanaal wat geen nieuwe key heeft gekregen. Of zoek een uptodate file.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen