Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

hoi <BR>ik ben nu al ongeveer zon 4 dagen bezig met diverse file's van guppie en satturk<BR>maar ik krijg maar geeen beeld op de telepui en ook mijn adult X ligt er uit<BR>ik heb een irdeto system met een nokia 9500<BR>al het beeld en geluid heb ik van beide sat's maar geen astra en hotbird wel beeld en geluid behalve van de telepui <BR>weet iemand een nieuwe date??<P>------------------<BR>

Geplaatst:

Adult X enkel nog seca!!!<P>Probleem met d+ heb ik ook nu ik Stream geupdated heb.<P>Is het weer een Datum probleem?<P>Ik heb een andere file van Yoakam Gw 13-10 <BR>hier werkt wel alles (uitgezonderd Nova)<BR>Heb de bin-files vergeleken. Er Is Geen verschil te zien.<P>Ligt het misschien aan de pic-files?<BR>Guppie zapt lekker vlot en Cinedom werkt<BR>terwijl bij yoakam minder vlot zapt en cinedom op de ene 9500 niet werkt en op de andere wel, Regelmatig moet men zelfs de reciever resetten. Dit probleem blijft ook al let men op C-card of 0-card voor NL- of Duitse cam.<P>Files op basis van Channelid werken 100%<BR>maar altijd naar die ene post gaan en dan pas naar de andere is toch niet alles. Mij familie heeft met de gewone kaarten al problemen met zappen laat staan met channelid.<P><P>------------------<BR>

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.