Gast Geplaatst: 23 oktober 2000 Geplaatst: 23 oktober 2000 hallo<BR>weet iemand hoe ik de pmc pids kan veranderen<BR>in echostar 3000 edit in de settings lijsten<BR>voor de nokia edit staat deze er wel bij maar voor de echostar niet<P>bedankt jan<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 26 oktober 2000 Geplaatst: 26 oktober 2000 hallo derrick<BR>het gaat mij namelijk om orf<BR>ik heb wel beeld bij mijn nokia maar op de echostar met een ci allcam niet en ik had gelezen dat je dan de pmc pids moest veranderen maar dit klopt dus niet<P>------------------<BR>
harry Geplaatst: 26 oktober 2000 Geplaatst: 26 oktober 2000 Als het om de echostar en orf gaat, zal een cam update naar de 4.7 soft noodzakelijk zijn. Of de 4.6 patch van "alfredo".
Gast Geplaatst: 26 oktober 2000 Geplaatst: 26 oktober 2000 Met PMC zijn de ECM PIDs bedoelt. Alleen voor de Dbox of 9500 (embedded Cam) moet je de PMCs aanpassen (DVBEdit en DVB2000)<P>Bij receivers met CI maakt het niet uit. Het CICAM bepaalt de juiste ECM via de CA_descriptors uit de PMT. <P>------------------<BR>
Aanbevolen berichten