Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb reeds 7 paketten open staan met de MM9500 en de Season,echter ORF wil maar niet lukken.Key 02 08 en 0a in Windecrypt gezet maar geen signature check.Provider 00.Dus geen beeld.Volgens de Hopper Guide codeert het pakket in Irdeto.Wat zie ik over het hoofd?<P>------------------<BR>

VU+ DUO - SEG SR-800 - Nokia 9500S - Dreambox 7000S

Wavefield T90 (28.5E-23.5E-19.2E-16E-9E-5E-1W-5W-8W-15W)

Yamaha TRX850 SuperTwinSport

Geplaatst:

<BR>Om ORF te kunnen decoderen moet je DVB2000 versie 1.819 of 1.820 in je MM laden.<P>Werkt prima.<P>------------------<BR>

Geplaatst:

Ik heb de versie 1820 geladen en de pmc pids aangepast en ook op een orginele duitse kaart de speciale crd geladen , maar ook bij mij geen beeld.Trouwens ook bij versie 1819 werkt ORF niet.<P>------------------<BR>Met Vr. Gr. PietBem

Geplaatst:

orf werkt wel vanaf dvb2000 1.81.7 en zelf heb ik nu de versie 1.82.0 erop staan en alles werkt prima en orf gebruikt nog altijd key 0A .<BR>zo verander die pmc pids maar anders zal het nooit werken<BR>veel suc6<P>------------------<BR>codeman2001

Geplaatst:

ik lees steeds dat je de nieuwste versie dvb 2000 nodig is om orf te krijgen.<BR>dat klopt volgens mij niet helemaal ben zelf in het bezit van een nokia 9500 metdvb 2000 met 1.77.4 van 12-9-1999 en krijg ook orf met mijn atmel kaart.<BR>ik moest alleen nieuwe kanaalsettings van satellite inferno 24-9 er in zetten .<BR>Ibby<P>------------------<BR>

Geplaatst:

bezit dvb1814of15 ben effe niet zeker,in mijn d-box. Heb file V34full ergens van gedownload. Staat ook bij <A HREF="http://www.mastercrd.2xt.de" TARGET=_blank>http://www.mastercrd.2xt.de</A> in de download sectie.<P>Hier staan 10 Providers op waarvan die op Atra en Hotbird staan werken. Showtime en Art niet getest. Ook hellas niet getest.<BR>de rest werkt 100% ORF is er een van. Met eigen provider id en PMK. Lees wel aandacht de readme voor uitleg en gebruik voor deze Eeprom alleen de bijgeleverde Eepromeditor.<P>Heb zelfs al sinds 4-tal weken V31 in gebruik. Slecht twee providers. C+ en PW(samen met Cinedom en ORF)<BR>deze doet originele smartkaart na volgens readme. Werkt tot nu toe 100% zelfs niet 1 keer moeten resetten.<P>Heb V34full geupload, misschien zetten ze het bij de volgende update in de download sectie.Pw is niet AU Provid juist zetten voor AU.<P><P>------------------<BR>

Geplaatst:

Allemaal leuk en aardig die reply`s maar ik schiet er zo weinig mee op.Als jullie mijn vraag goed lezen betreft het hier het niet kunnen kijken naar ORF via de Season interface kaart.Ik ben geheel niet geintereseerd naar het wel of niet werken van goldcards en dergelijke daar ik niet met dit spul werk.Mijn MM9500 met DVB2000 versie 1.81.7 draait onder Windecrypt.Key 0a=79 22 78 AD F3 61 67 5B.Provider=00 Provider ID=000000<BR>Mischien die er iemand is die het wel heeft werken op deze manier.<P>------------------<BR>

VU+ DUO - SEG SR-800 - Nokia 9500S - Dreambox 7000S

Wavefield T90 (28.5E-23.5E-19.2E-16E-9E-5E-1W-5W-8W-15W)

Yamaha TRX850 SuperTwinSport

Geplaatst:

dat is een goede dat probleem heb ik ook ik werk ook met een season interface en krijg ook geen hoogte of info ivm orf wie o wie kan daar iets meer van vertellen!<P>groet ray, <P>------------------<BR>

Geplaatst:

er is voor orf een special gepatche voyager nodig heb ik ergens gelezen<BR>groeten robbie<P>------------------<BR>

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.