Gast Geplaatst: 26 oktober 2000 Geplaatst: 26 oktober 2000 Hmm ...<BR>Heeft NaedFair spontaan zn site met een wachtwoord beveiligd ...<P>- Kan mij die iemand mailen ??<BR>- Of weet iemand hoe ik een eigen PW krijg ??<P>Greetz ...<BR><P>------------------<BR>--==[ DeNnIs ]==--
Gast Geplaatst: 26 oktober 2000 Geplaatst: 26 oktober 2000 Ik denk niet dat iemand zijn paswoord weggeeft.<BR>Ik zou het tenminste niet doen, waarom heb je anders paswoorden nodig.<P>------------------<BR>Satshow <BR>Moderator Frequentie's,feeds & settingslijsten.
Gast Geplaatst: 27 oktober 2000 Geplaatst: 27 oktober 2000 Waarom worden sites ineens "beveiligd"? Commerciele belangen? Als dat zo is, dan moet je inderdaad niet het password weggeven, maar alle interessante soft die je er vindt <P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 27 oktober 2000 Geplaatst: 27 oktober 2000 Jammer dat jullie maar half lezen ... Bijdehandjes ...<P>Als het een algemeen pw is die puur aangebracht is om gasten als anaal plus e.d. weg te houden, dan zou ik dit pw graag ook hebben ...<P>Maar als je zelf op de één of andere manier een password kunt vergaren zou ik graag willen weten hoe ...<P>Snappie nu ??<BR><P>------------------<BR>--==[ DeNnIs ]==--
Gast Geplaatst: 27 oktober 2000 Geplaatst: 27 oktober 2000 Ik begreep wel dat je op de 1 of andere manier een paswoord wilt verkrijgen.<P>Ik heb alleen gereageerd op het feit als ik een paswoord krijg van iemand zoals van dit board het moderatorpaswoord dat ik dit niet weggeef aan iemand.<P>Met andere woorden als er geen mogelijkheid is om op 1 of andere manier via de site zelf aan een paswoord te komen zal het moeilijk worden om dit voor elkaar te krijgen.<P><P>------------------<BR>Satshow <BR>Moderator Frequentie's,feeds & settingslijsten.
Aanbevolen berichten