Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Nou ik kan zoeken tot ik een ons weeg maar kan vanmorgen nog geen nieuwe key vinden<BR>de laatste key die gebruikt is<BR>Prov: ID: Plan:<BR>00 010c00 ofefa4af1ef30fcc<BR>Heb jij misschien een nieuwe key voor mij??<BR>Groetjes uit Holland<BR>Ruud.<BR>PS hoe is het weer daar in Skopje???<BR><P>------------------<BR>

Geplaatst:

Ruud ik gebruik exact dezelfde keys als die van jou alleen werken ze bij mij wel.<P>Groetjes Zappie<P><BR><P>------------------<BR>

Geplaatst:

Ja het werkt weer maar het ligt aan de aston cam in combinatie met de embedded irdeto cam<BR>als ik hem in de onsterste ci doe dan heb ik wel beeld maar doe ik hem in de middelste ci slot dan vertikt ie het vreemd maar waar..<BR>Groetjes<BR>Ruud.<P>------------------<BR>

Geplaatst:

Ik was gisterenavond aan het zappen en kon Pink plus nog wel krijgen<BR>Later op de avond +-23:00 Geen Pink meer<BR>Ik andere kaart geprobeerd ... Nope ....<BR>Ligt Pink eruit of zijn de key's veranderd???<BR>Mijn vraag weet iemand hier meer van en kan eventueel de nieuwe keys doorgeven...<BR>Groeten en bedankt alvast...<BR>Ruud.<P>------------------<BR>

Geplaatst:

Nee hoor Pink Plus werkt gewoon maar er is een nieuwe Irdeto key van kracht.<BR>Zoals je mischien wel weet is juist Pink steeds aan het updaten met hun code...<BR>Maar je kan een hoop weer vinden als je verder zoekt..<BR>Suc6<P>------------------<BR> Let my people Sing!<BR>====================<BR>www.biggestdutch.org

Geld maakt niet gelukkig maar geluk is onbetaalbaar

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.