Gast Geplaatst: 9 november 2000 Geplaatst: 9 november 2000 Ik heb een probleem met alle irdeto key's. Elke dag valt mijn waferkaartje uit, rond een uur of 8. Komt alleen bij irdeto voor.<BR>Gebeurt met vrijwel alle keys die beschikbaar zijn. Wie heeft hier een verklaring voor. Maakt het trouwens uit of je een 4 of 10 mhz pic gebruikt. Ik gebruik trouwens wel de 10 hoor.<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 9 november 2000 Geplaatst: 9 november 2000 Als ik mij niet vergist, heb je een irdeto ontvanger?<P>Deze kunnen en worden zeer regelmatig door C+ op zwart gezet, het beste remedie is dan volgens mij een blocker tussen je kaartslot en de kaart.<BR><P>------------------<BR>Groeten,<BR>Cb[PC]
Bart Geplaatst: 10 november 2000 Geplaatst: 10 november 2000 wafercard irdeto regelmatig op zwart is nergens voor nodig. Een blokker nog minder. <P>Om toch nog beetje educatief bezig te zijn volgende aanvulling. Voor C+ moet je gewoon zorgen dat er niets ge-update kan worden. Dezelfde goede plainkey met juiste chid's werkt al weer een jaar. Enige probleem is de datum in sommige waferkaarten die (meestal) per 80 aangepast moet worden.<P><p>[This message has been edited by Bart (edited 10 November 2000).] Echostar LT8700, Topfield 5000PVR en Dreambox 800HD via multiswitch op een draaibare Echostar 120cm en vaste Visiosat tri-sat schotel met Invacom en Smart LNBs
Aanbevolen berichten