Gast Geplaatst: 29 november 2000 Geplaatst: 29 november 2000 Kan iemand mij vertellen hoe ik Channel-id's kan vastpinnen op bepaalde zenders....<BR>Wanneer ik log naar channel-id's op een bepaald kanaal in een bepaald boeket, krijg ik steeds alle channel-id's door van alle zenders in desbetreffend boeket...<BR>hoe kan ik weten welke channel id bij welk kanaal hoort....<BR>ben namelijk op zoek naar de channel id's van discovery in D+, Stream en Hellas, alsook naar de channel-id van fashion op telekom (23E) Mediavision en season in premiere op 19 en 23E....<BR>ben benieuwd....<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 30 november 2000 Geplaatst: 30 november 2000 Dat wil ik ook weten....Wie helpt?????<P>------------------<BR>
Bart Geplaatst: 1 december 2000 Geplaatst: 1 december 2000 Algemeen is het niet zo dat een ChId voor maar één kanaal wordt gebruikt. Bijna altijd geldt de ChId voor een bepaald boeket waarop je een abonnement kunt nemen of bijvoorbeeld een demo boeket t.b.v. de dealers. Daarom zijn er per kanaal vaak meerdere ChId's in gebruik die dan ook allemaal werken.<P>Premiere World zend daarnaast een hoop onzin codes mee om alles nog wat lastiger te maken.<P>Eén ding waarmee je kunt nagaan of ChId geldig is, is door te kijken of 'ie aan een geldige key is gekoppeld. Wanneer je weet dat bijvoorbeeld key 08 in gebruik is zal een geldige ChId voor key 08 moeten zijn.<BR> Echostar LT8700, Topfield 5000PVR en Dreambox 800HD via multiswitch op een draaibare Echostar 120cm en vaste Visiosat tri-sat schotel met Invacom en Smart LNBs
Gast Geplaatst: 1 december 2000 Geplaatst: 1 december 2000 Als je een Nokia hebt met dvb2000 en een scsi aansluiting kun je eens met de channel id hunt van Masterlog proberen.<BR>Dit geeft je voor een bepaald kanaal de verschillende channel ids op voorwaarde dat het kanaal vrijgegeven is.<P><P>------------------<BR>
Aanbevolen berichten