Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo jongens ,<P>Al een tijd is bij mij gewoon Pink plus uitgeschakeld...<P>Wie kan mij daar aan helpen want ik ben op zoek naar een werkende file die Pink Plus doet ik maak zelf nu gebruik van Irdeto freecam OCDF versie zelfs heb ik de plainkeys for irdeto free cam ingevuld maar geen beeld..<P>De vraag is wie o wie heb de files voor Pink plus voor mij voor een multichoice oftewel voor een wafercard of een cold card..<P>Bedankt ,<P>Succes...

Geplaatst:

Pink+ werkt alléén zinvol met een werkende plainmasterkey die de keys op je kaart automatisch update. De (plain)keys werken op Pink+ hooguit een paar uur.....

Echostar LT8700, Topfield 5000PVR en Dreambox 800HD via multiswitch op een draaibare Echostar 120cm en vaste Visiosat tri-sat schotel met Invacom en Smart LNBs

Geplaatst:

Oke, maar hoe kan ik dat zelf altijd voeren daar heb ik eerlijk gezegd van geen kaas gegeten...<BR>ze gevn meestal dit:<P>Pink Plus Provider 00 ProviderID 01 Plainmasterkey 0C 00 0F EF A4 AF 1E F3 0F CC <P>en de vraag is hoe kan ik dit dan bewerken of schrijven alvast bedankt.<P>kan ik die dan op een multichoice kaart schrijven of naar een andere bestand...<BR>

• 2 weken later...
Geplaatst:

Dit blijft bij mij draaie (al 5 maanden):<BR>CHANNEL PINK PLUS<BR>PRO00 01 0C 00<BR>MASTERKEY00 0F EF A4 AF 1E F3 0F CC<BR>INDEX 02 KEY 9A 45 A0 75 C1 40 56 1D<BR>INDEX 04 KEY 8E FC F4 5B 34 7A 0A B6<BR>INDEX 06 KEY 00 00 00 00 00 00 00 00<BR>Suc6 smile.gif<P>------------------<BR> Let my people Sing!<BR>====================<BR>www.biggestdutch.org

Geld maakt niet gelukkig maar geluk is onbetaalbaar

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.