Gast Geplaatst: 7 december 2000 Geplaatst: 7 december 2000 Wat is er met Media Vision gebeurd???<BR>2 dagen geleden nog beeld en geluid <BR>sinds gisteren op zwart.... <BR>Zijn de keys veranderd ???<BR>zoja wie oh wie heeft er nieuwe???<BR>Of doe ik wat fout????<BR>Groetjes<BR>Ruud.
Gast Geplaatst: 10 december 2000 Geplaatst: 10 december 2000 Hallo Ruud,<P>Geen idee wat er is gebeurd. Ben er wel benieuwd naar. Zou je me ook eens kunnen vertellen welke files je gebruikt voor MediaVision (of ze misschien effe mailen)? Ik wil het ook wel graag werkend hebben <P>Dan ga ik meteen effe meezoeken naar keys ofzo.<P>Groetjes,<BR>LDP<BR>
Gast Geplaatst: 20 december 2000 Geplaatst: 20 december 2000 En LDP<BR>Werkt het bij jouw al weer????<BR>Ik krijg het niet aan de praat met de goldwafer...en humax patch<BR>Wie oh wie kan mij hepen????<BR>Media vision op de kopernikus<BR>Groeten<BR>Ruud.
Gast Geplaatst: 20 december 2000 Geplaatst: 20 december 2000 Ik vraag me af of die software die je me mailde wel zou moeten werken met MV... Staat niets over in de README, dus ik ben benieuwd. Maar nee, helaas niet aan de gang gekregen (not niet)...<P>LDP
Gast Geplaatst: 20 december 2000 Geplaatst: 20 december 2000 Nou LDP<BR>dat kan wel kloppen want het werkt bij mij alleen met de gepatchte allcamm ci..(ORF)..<BR>Ik heb de codes op een goldwaver kunnen zetten maar nope not working ......<BR>Als ik die cam zonder kaart in de Hummie doe heb ik wel beeld...ik snap er niets van...<BR>Ik heb de Hummie ook gepatcht maar not working...<BR>Kan TeeBee die patch niet uitbreiden zodat het ook voor de kopernikus geschikt is (mediavision) ????<BR>Groetjes<BR>Ruud.
Aanbevolen berichten