Gast Geplaatst: 30 april 2003 Geplaatst: 30 april 2003 Hier een overzicht Led blinkt bij gebruik van hd/opnemen/afspelen en netwerk http://www.dream-multimedia-tv.com/board...12558#post12558
rsjmeijer Geplaatst: 30 april 2003 Geplaatst: 30 april 2003 Dat van de afspelen en opnemen snap ik, maar wat heeft de HD met het netwerk te maken vroeg ik me af. Dit zal alleen werken als je de configuratie op de HD hebt staan denk ik?? Robert een sat groet van Hobby Robby
Gast Geplaatst: 30 april 2003 Geplaatst: 30 april 2003 de netwerk activiteit led staat in een ander draadje op hetzelfde forum : hier dus is soms wel eens handig om te zien of netwerk en harddisk actief zijn.. skippy2
rsjmeijer Geplaatst: 30 april 2003 Geplaatst: 30 april 2003 Skippy2, Dat vermoede ik al, want het leek mij nogal vreemd dat je met de IDE kunt zien dat er netwerk verkeer is zoals het berichtje deed vermoeden. Robert een sat groet van Hobby Robby
Gast Geplaatst: 1 mei 2003 Geplaatst: 1 mei 2003 ach het blijft wel een dreambox en daar kunnen veel leuke dingen mee... 't kan altijd nog gekker -) skippy2
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen