Gast Geplaatst: 11 december 2000 Geplaatst: 11 december 2000 <P>Canal+ lijkt ook bij irdeto begonnen te zijn met de tegenaanval: via public PMK's worden (valse?) PK's verzonden naar goldwavers!!<P>Bij mij viel gw vanavond uit, originele kaart draait gewoon door. GW in de programmer gestopt en ja hoor: PK 02 was veranderd in een foutieve waarde<P>So don't use PMK 84 D0 12 17 40 9E A6 CF <P><BR>Greetings Digidirk<BR>
Gast Geplaatst: 11 december 2000 Geplaatst: 11 december 2000 <BR>Van onze vrienden van C+ kreeg ik deze 02 en 04 key cadeau voor kerst<P>A8 47 08 A5 F4 9A E3 55<P>Ze weten ook wel wat ze weggeven...
Gast Geplaatst: 12 december 2000 Geplaatst: 12 december 2000 sorrie je te moeten verbeteren blacktiger maar canal + heeft nog nooit een key verandert het enige wat weleens verandert is zijn de channel id`s
Gast Geplaatst: 12 december 2000 Geplaatst: 12 december 2000 Sowieso onnodig om een HMK of PMK te gebruiken bij C+. Hebben ze wel eens ooit hun keys veranderd dan? <P>
Gast Geplaatst: 12 december 2000 Geplaatst: 12 december 2000 Jazeker Kaartje.<BR>1x per jaar in december is dat vaste prik. <BR><P>------------------<BR>Greetings, Black Tiger<BR>http://www.satellitefun.com
Gast Geplaatst: 13 december 2000 Geplaatst: 13 december 2000 sorry blacktiger dat was geen keywissel<BR>key 2 is altijd al ingebruik geweest alleen<BR>kon je met key 4 naar alleen c+ kijken. deze is toen uitgezet om tegen te gaan dat je op een kaart met key 2 naar d+ kon kijken met key 8 naar stream en met key 4 naar c+ ,alleen miste je dan rtl4 en de rest
Gast Geplaatst: 13 december 2000 Geplaatst: 13 december 2000 Sorry, maar dan moet ik jou op mijn beurt helaas verbeteren blokker1, want verleden jaar december zijn ze bijv. van key 04 naar 02 gegaan en da's toch duidelijk een keywisseling. <P><BR>------------------<BR>Greetings, Black Tiger<BR><A HREF="http://www.satellitefun.com" TARGET=_blank>http://www.satellitefun.com</A><p>[This message has been edited by Black Tiger (edited 13-12-2000).]
Gast Geplaatst: 14 december 2000 Geplaatst: 14 december 2000 Dus dan kun je wel spreken van een keywissel voor het abonneegedeelte van C+. <BR>Overigens weet ik niet of die key wel om die reden gewisseld is. Telepiu heeft namelijk vaker keys gewisseld dat jaar, dus het weglaten om die reden zou niet echt zin hebben, dan zou je hem beter kunnen laten staan, want dan heb je key 2 _en_ 4 die overschreven zouden kunnen worden, na de wisseling van het abonnementsdeel van C+ nog maar 1 key die overschreven kan worden.<P>Anyway, we hebben elk jaar een verandering moeten doen, er is op zijn minst wat voor een deel van c+ betreft sprake geweest van een keywissel/verschuiving en ook chid wisseling (met welke reden dan ook).<P>Je zal gewoon (tot nu toe) 1x per jaar een verandering moeten doen op C+, inderdaad niet elk jaar een keywissel, maar er is er wel een geweest, ook al was ie maar voor een deel van het pakket. <BR><P>------------------<BR>Greetings, Black Tiger<BR>http://www.satellitefun.com
Gast Geplaatst: 14 december 2000 Geplaatst: 14 december 2000 Johoo, Johoo, Johoo<P>Vanavond weer een valse PK van C+ Cadeau<P>Wat dacht u van: C7 C6 EF EE 8E D2 7D A4 ?<P>Ach een gegeven rendier moet je niet in de bek kijken...<P>mvrgt Santa Claus <P>
Gast Geplaatst: 14 december 2000 Geplaatst: 14 december 2000 weer sorry maar ben het echt niet met je eens<BR>en niet om eigenwijs te zijn maar ik heb op 2-11-1998 mijn kaart voor het eerst open gezet met fffe fff3 en fff5 key 02 key 04 en key 06 zijn vanaf die tijd altijd hetzelfde geweest en ook fffe en fff3 zijn nooit anders geweest alleen het niet meer gebruiken van key 04 is het enige wat c+<BR>ooit gedaan heeft <BR>groeten blokker
Gast Geplaatst: 14 december 2000 Geplaatst: 14 december 2000 het is dan ook niet voor de 'lol' dat ik zeg<BR>gebruik bij een pic/goldwaverkaart de software blokker van dvb2000 of een hardware blokker met de soft van hier als die hier nog staat.met blokker aan heb ik continu beeld.<P>------------------<BR>voor alle update's zie<BR>http://www.geocities.com/digital_sat_2000<BR>opgelet! NIEUW e-mail adres
Gast Geplaatst: 15 december 2000 Geplaatst: 15 december 2000 <BR>Het is ook niet voor de 'lol' dat ik niet zo'n afzichtelijke hardwareblokker uit m'n box wil hebben steken of dat ik de SCT disable of 'off' heb staan in DVB2000<P>Op die manier krijg je namelijk geen updates binnen van Stream, D+, Nova/Hellas, SCT, Pink Plus, X-net en de rest van de irdeto-zenders op hotbird.<P>Bovendien kun je de GW zo programmeren dat ie op C+ niet meer autoupdate wordt en de kerstcadeautjes van C+ niet accepteert.<P>Yohoo Yohoo Yohoo<BR>De oplossing heb je zo<P>Groet Digidirk
Gast Geplaatst: 16 december 2000 Geplaatst: 16 december 2000 @Blokker. Als je het zo precies gaat bekijken klopt je eigen uitspraak dat er alleen wat chids verandert zijn ook niet meer want ze gebruiken nu nog altijd FFFE, FFF3 en FFF5.<BR>Dus kun je ook hier hooguit spreken van wegvallen. <P>@Digi, tja... als je een MM hebt, dan kun je zonder zo'n lelijke uit de ontvanger stekende blokker werken, maar het is nu eenmaal zo dat heel veel mensen een andere ontvanger hebben en er dus wel op aangewezen zijn. <BR>
Gast Geplaatst: 18 december 2000 Geplaatst: 18 december 2000 Vraagje, in welk menu van DVB2000 kan ik de blokker-instellingen vinden ? ik heb al een tijdje gezocht, maar niet gevonden....
Gast Geplaatst: 18 december 2000 Geplaatst: 18 december 2000 So don't use PMK 84 D0 12 17 40 9E A6 CF <P>Welke PMK moet ik dan wel gebruiken?<P>Kortom wat moet ik veranderen aan de bin om weer te kunnen kijken.<BR>
Aanbevolen berichten