Gast Geplaatst: 18 december 2000 Geplaatst: 18 december 2000 Goeie vraag, ik dacht het antwoord ook te weten, totdat vanavond bij de buurman met pace de boel d'r afflikkerde.<P>Juiste keys zitten er nog op, maar beeld? homaar. Is er iemand waarbij de guppie-files nog draaien in een oude irdetobak als Pace en Echostar 9800?? Bij mij doen ze het sinds vanavond zelfs in de Dbox niet meer, verschillende versies geprobeerd...<P>Digidirk
Gast Geplaatst: 18 december 2000 Geplaatst: 18 december 2000 @Ron<BR>Dat ligt er aan welke dvb2000 versie je in je mm hebt zitten.Vanaf versie 1817 dacht ik,zit in de officiele software van Ullie geen softwarematige blokker meer in.Alleen in de z.n.Sandrapatch versie 1819 en 1820 zit er een in.
Gast Geplaatst: 18 december 2000 Geplaatst: 18 december 2000 En in de officiele versies voor 1817.<BR>Daarin kun je hem vinden in Guide-8-3 optie 5. De blokker is aan als SCT op "disabled" staat en als je een hele oude versie hebt is het ook optie 5 of optie 4 en dan staat er gewoon "blokker" met "on" of "off".<P>In de Sandra versies is ie te vinden onder Guide-menu.<BR><P>------------------<BR>Greetings, Black Tiger<BR>http://www.satellitefun.com
Gast Geplaatst: 19 december 2000 Geplaatst: 19 december 2000 Verander de datum in 0622 <BR>Groeten Robbie
Gast Geplaatst: 19 december 2000 Geplaatst: 19 december 2000 <BR>Draait weer, er was gerotzooid met de prov id's en serials. Maar effe een hex-serial de opgezet die NIET public is....<P>Merry X-mas<P>Digidirk<P><BR>
Gast Geplaatst: 19 december 2000 Geplaatst: 19 december 2000 hoi digidirk zou je mij die file`s willen mailen ik krijg er geen beeld uit op de pace wel op een nokia en op een humax het gaat om een goldcard.<P>alvast bedankt arie pso@cq3.nl
Gast Geplaatst: 19 december 2000 Geplaatst: 19 december 2000 Ik wil iedereen alles mailen, behalve m'n eigen hexserial, if you know what I mean...<BR>Da's net zoiets als je naam en adres hier public maken, dan weten de Pluzboys meteen welke kaart ze uit moeten zetten...<P>Maar guppie-files draaien prima op een pace. Ze zijn alleen gisteren massaal uitgevallen vanwege datumprobleem. Als je de juiste date (06**, zie boven) er in zet, doen ze het weer. Ook op een pace.<BR>O ja, ze staan in de downloadsector van dit board<P>Suc6<P>Merry X-mas
Gast Geplaatst: 20 december 2000 Geplaatst: 20 december 2000 Datum veranderen????????<P>van wat.... en hoe????<P>mijn pace werkt altijd met de laatste guppie .bin files,(maar nu heb ik zwart beeld op alle zenders)en de nieuwste guppie files zijn nog steeds 11-11 ???<P>Help een simpele ziel !!!!!!!
Gast Geplaatst: 20 december 2000 Geplaatst: 20 december 2000 sambalbij met epromedit kan je de guppie.bin<BR>bewerken.<BR>load guppie 11-11, effe de datum op 0622 zetten en saven als een nieuwe binfile.<BR>dan proggen en voila beeld
Gast Geplaatst: 20 december 2000 Geplaatst: 20 december 2000 Zeer veel dank! alexje<P>Echt.... ik had geen idee<P>Nogmaals bedankt,en veel geluk in 2001!!<P>
Gast Geplaatst: 20 december 2000 Geplaatst: 20 december 2000 Ugghhhh!!<P>toen ik het las dacht ik dat doe ik even.....<BR>ik heb eepromedit v2.50 van deze site geplukt,<P>ik heb de bin geladen met de button load bin<P>en de enige plaats waar ik een datum kan veranderen is in provider A en in 1 toten met 9..... in het linker lijstje hexmaster,hexserial,provid,plainmk, en tenslotte date<P>moet ik de datum veranderen bij alle providers 1 tm 9 en provider A, of ben ik hier goed fout bezig?<P>ik heb de datum veranderd van provider1(en gesaved met save bin button) zonder resultaat!!!<P>HULP!!!!!!<P>je ziet het al........... veel vragen over iets wat zo simpel lijkt 8(<P><BR>iemand mag mij ook een werkende guppie.bin zenden loekos@hotmail.com<P>ik ben bang dat ik er niet uit kom.
Gast Geplaatst: 20 december 2000 Geplaatst: 20 december 2000 Hallo<P>Ik zit met hetzelfde pobleem ik heb ook twee pace decoders een met mc-kaart en een met een piccard. De eerste draait dom door en de tweede geeft hetzelfde probleem als waar Sambalbij het over heeft.<P>Ik heb de datum ook veranderd in alle providers echter beeld is en blijft zwart. Schiet mij maar lek ik kom er zoveel gestuntel maar niet uit. Heeft iemand voor mij een passende oplossing? mailen mag ook johaneijsvogel@hotmail.com<P>Allen alvast bedankt en een stuntelvrij 2001<P>Groet Johannes
Gast Geplaatst: 20 december 2000 Geplaatst: 20 december 2000 voor c+ alleen die date veranderen, en voor de rest is voor de pace niet belangrijk.
Gast Geplaatst: 20 december 2000 Geplaatst: 20 december 2000 Ha die alexje!! 8)<P>nog een vraagje dan, welke provider is canal+??????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????<BR>1,2,3,4,5,6,7,8,9..... of provider A?<P>(vroeg de simpele ziel)
Gast Geplaatst: 20 december 2000 Geplaatst: 20 december 2000 Ha Alexje<P>Welke provider is van Canal+? En wat bedoel je met is niet belangrijk. Als ik ze allemaal verander dan heb ik nog geen beeld komt dat doordat ik ze allemaal heb veranderd?
Aanbevolen berichten