klinkie Geplaatst: 30 april 2003 Geplaatst: 30 april 2003 Hallo, Ik wil me nummer niet mee zenden naar bepaalde personen. Wat moet je voor het nummer draaien? * nog wat ,ik ben het ff kwijt. wie helpt? groet andre dat zeg ik ..............linux
klinkie Geplaatst: 30 april 2003 Auteur Geplaatst: 30 april 2003 bedankt was het ff kwijt groet andre dat zeg ik ..............linux
twel12 Geplaatst: 1 mei 2003 Geplaatst: 1 mei 2003 En als je nummerweergave standaard uit hebt staan en naar sommige personen juist WEL je nummer mee wilt sturen? Groeten Twel12.
Pionewbie Geplaatst: 1 mei 2003 Geplaatst: 1 mei 2003 Citaat: En als je nummerweergave standaard uit hebt staan en naar sommige personen juist WEL je nummer mee wilt sturen? Groeten Twel12. Info van KPN site. Kan ik de blokkering NummerWeergave voor één gesprek opheffen? Dit is niet mogelijk. Heeft u een Blokkering NummerWeergave dan geldt dat altijd voor alle gesprekken.
Xqq_me Geplaatst: 1 mei 2003 Geplaatst: 1 mei 2003 Citaat: En als je nummerweergave standaard uit hebt staan en naar sommige personen juist WEL je nummer mee wilt sturen? Groeten Twel12. Als je je "vaste" toestel gebruikt om een sms-je te versturen, wordt je nummer wel meegestuurd, ook al heb je nummerweergave standaard uit staan. Gr. Xqq_me
twel12 Geplaatst: 3 mei 2003 Geplaatst: 3 mei 2003 Allemaal bedankt voor de info, @Pionewbie, Dit geldt zeker alleen voor het vaste net, want #31# werkt wel met mijn mobiele telefoon, terwijl # herkenning uitstaat. Groeten Twel12.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen