Gast Geplaatst: 20 december 2000 Geplaatst: 20 december 2000 Hallo .<BR>Ik kocht gisteren een humax 5400 .<BR>Ik heb dus mijn eerste kaartje open gekregen maaaar ik krijg geen beeld op die grieken .<BR>Ik ben hier gans de nacht mee bezig geweest gewoon hopeloos .<BR>Wat doe ik toch verkeert steam en holland werken wel mijn ontvanger is ook niet voorzien van andere soft
Gast Geplaatst: 20 december 2000 Geplaatst: 20 december 2000 Bedankt voor jullie hulp die ik niet kreeg maar niet getreurd !!! ik heb het al gevonden
Gast Geplaatst: 20 december 2000 Geplaatst: 20 december 2000 Wat een opmerking. Dacht je echt dat er dag een nacht een -watchdog- op deze site zit om onmiddelijk klaar te staan voor zogenaamde hobby-isten die een kanaal niet kunnen vinden ??????????<P><p>[This message has been edited by Borry (edited 20-12-2000).]
Gast Geplaatst: 20 december 2000 Geplaatst: 20 december 2000 Enne je moet eens kijken naar de tijd...<BR>omstreeks die tijd liggen de meeste wel op een oor hoor pipo....<BR>Groetjes<BR>Ruud.
Gast Geplaatst: 20 december 2000 Geplaatst: 20 december 2000 Het ligt eraan Pipo<BR>Als je een allcam heb hoef je hem niet te patchen.<BR>Heb je geen allcam ja dan zou je hem inderdaad moeten patchen hetzij bij TeeBee hetzij bij Schumi.<BR>Ik heb bij Schumi ook gelezen dat TeeBee daar de Nederlandse versie van de patch heeft staan ???<BR>Kijk maar ff<BR>Groetjes<BR>Ruud.
Gast Geplaatst: 20 december 2000 Geplaatst: 20 december 2000 En inderdaad gelijk heb je ik heb dus een nederlandse patch gevonden op satnerds en werken doet die als een speer .<BR>Zo nu heb ik dus Nova en stream en prem en ort en nog veeel meer .<BR>Eigelijk is die Humax 5400 nog niet zon slechte ontvanger toch wel stukken beter dan die strong die ik eerst had dat moet ik toch wel echt gaan toegeven nu.<BR>Groeten.
Gast Geplaatst: 20 december 2000 Geplaatst: 20 december 2000 hehehe jajaja daar moet ik jullie echt gelijk in geven soms kijk ik niet hoe laat het is .<BR>oke nu nog die Duitsers en klaar is kees maar daar moet ik dus een patch voor hebben dacht ik he?.<BR>Groeten.
Aanbevolen berichten