Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo .<BR>Ik kocht gisteren een humax 5400 .<BR>Ik heb dus mijn eerste kaartje open gekregen maaaar ik krijg geen beeld op die grieken .<BR>Ik ben hier gans de nacht mee bezig geweest gewoon hopeloos .<BR>Wat doe ik toch verkeert steam en holland werken wel mijn ontvanger is ook niet voorzien van andere soft

Geplaatst:

Bedankt voor jullie hulp die ik niet kreeg maar niet getreurd !!! ik heb het al gevonden

Geplaatst:

Wat een opmerking. Dacht je echt dat er dag een nacht een -watchdog- op deze site zit om onmiddelijk klaar te staan voor zogenaamde hobby-isten die een kanaal niet kunnen vinden ??????????<P><p>[This message has been edited by Borry (edited 20-12-2000).]

Geplaatst:

Enne je moet eens kijken naar de tijd...<BR>omstreeks die tijd liggen de meeste wel op een oor hoor pipo....<BR>Groetjes<BR>Ruud.

Geplaatst:

Het ligt eraan Pipo<BR>Als je een allcam heb hoef je hem niet te patchen.<BR>Heb je geen allcam ja dan zou je hem inderdaad moeten patchen hetzij bij TeeBee hetzij bij Schumi.<BR>Ik heb bij Schumi ook gelezen dat TeeBee daar de Nederlandse versie van de patch heeft staan ???<BR>Kijk maar ff<BR>Groetjes<BR>Ruud.

Geplaatst:

En inderdaad gelijk heb je ik heb dus een nederlandse patch gevonden op satnerds en werken doet die als een speer .<BR>Zo nu heb ik dus Nova en stream en prem en ort en nog veeel meer .<BR>Eigelijk is die Humax 5400 nog niet zon slechte ontvanger toch wel stukken beter dan die laugh.giflaugh.giflaugh.gif strong die ik eerst had dat moet ik toch wel echt gaan toegeven nu.<BR>Groeten.

Geplaatst:

hehehe jajaja daar moet ik jullie echt gelijk in geven soms kijk ik niet hoe laat het is .<BR>oke nu nog die Duitsers en klaar is kees maar daar moet ik dus een patch voor hebben dacht ik he?.<BR>Groeten.

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.