Gast Geplaatst: 30 april 2003 Geplaatst: 30 april 2003 Hoi, Ik ben bezig mijn software versie te zoeken. Heb inmiddels in een map een eeprom en een flash bestandje staan maar allebei 0 kB dus kan niks uitlezen. Ook door op de 0-toets te drukken en op enter, bevestigen en de tijd komt weer in het display van de ontvanger, gebeurd niet, blijft gewoon in -SE- staan Wat doe ik fout of is al fout gegaan Greatz Hans
Gast Geplaatst: 30 april 2003 Geplaatst: 30 april 2003 Zo te lezen ben je met "serial" bezig. Snel achter elkaar op [1] [4] [0] toetsen wil wel eens helpen.
M_Z Geplaatst: 30 april 2003 Geplaatst: 30 april 2003 Ik denk dat hij niet met Serial bezig is, maar met Bonnysecaboxser. Dit is het tooltje waarmee je de firmware alleen kunt uitlezen. Het is bekend dat het hiermee soms niet mogelijk is om de -SE- mode te verlaten. Zolang je niets geschreven hebt met serial.exe mag je altijd de ontvanger gewoon uitschakelen (met de hoofdschakelaar) om de -SE- mode te kunnen verlaten. Gebruik liever FlashCvt voor het uitlezen en schrijven van de firmware. Dit zal spoedig eens aangepast moeten worden in de uitleg voor de seriële patchers/beginners! FlashCvt vervangt vrijwel alle seriële programma's en is beter sneller en betrouwbaarder. M_Z
Gast Geplaatst: 30 april 2003 Geplaatst: 30 april 2003 Hoi Ng, Ha M_Z ik was inderdaad bezig met Bonnysecaboxser Ik ben er uit hoor ,het duurde even , ik heb niet de 2 gebruikt duurde dus wel erg lang maar het is gelukt. bedankt voor jullie reacties. greatz Hans
Gast Geplaatst: 1 mei 2003 Geplaatst: 1 mei 2003 had juist hezelfde probleem volgens mij kwwam het bij mij doordat ik de speed wou opvoeren meet s hier kreeg ik al een eror maar had ik genegeerd heb daarna opnieuw geprobeerd nadat ik de ontvager terug aan enuit heb gezet en toen heb ik gewoon de speed niet veranderd met bony nu heb ik de firmware zonder problemen kunnen uitlezen nu nog proggen
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen