Gast Geplaatst: 22 december 2000 Geplaatst: 22 december 2000 Hallo wie ho wie wil een beginneling van 67 jaar helpen om een blokker kaart weer geschikt te maken voor RTL 4 en RTL 5<BR>IK bezit een Phoenix programmer.<BR>Graag met enige uitleg en waar ik de bewuste file kan weg halen<BR>Alvast heel veel dank voor de uitleg.<P>JW<BR>
Bart Geplaatst: 22 december 2000 Geplaatst: 22 december 2000 onder 'downloads' -> 'irdeto' op dit board staat dacht ik een goede versie.<P>Met phoenix programmer gaat het programmeren niet lukken. Je hebt een PIC programmer nodig. Goedkoopste is zelf voor 10 piek een ludipipo (kloon) in elkaar flanzen. Staan onder 'dowloads' -> 'hardware' diverse schema's Echostar LT8700, Topfield 5000PVR en Dreambox 800HD via multiswitch op een draaibare Echostar 120cm en vaste Visiosat tri-sat schotel met Invacom en Smart LNBs
Gast Geplaatst: 22 december 2000 Geplaatst: 22 december 2000 Hartelijk dank Bart<BR>Ik bezit wel een programmer voor pic 16C84<BR>De file heb ik reeds gedownload maar tot op heden nog geen resultaat.<BR>Maar de aan houder wint.<BR>Prettige feestdagen jw
Gast Geplaatst: 22 december 2000 Geplaatst: 22 december 2000 Beste Mr. Breman, ik zou er maar niet aan beginnen. Nadat ik de nieuwe blokkerfile had geprogged op mijn pic16F84 was ik een dag later C+ kwijt.
Aanbevolen berichten