Gast Geplaatst: 24 december 2000 Geplaatst: 24 december 2000 Als ik mijn uitgevallen irdeto kaart wil proggen lukt het mij niet ik krijg met cardwizzard bij het laden dat de signatur einfolreig was zou het daaraan kunnen liggen <BR>bedankt alvast voor de tips Poppeltje
Gast Geplaatst: 24 december 2000 Geplaatst: 24 december 2000 dat de sig dit aangeeft wil zeggen dat het proggen goed is gegaan.je gebruikt waarschijnlijk een niet werkende file.
Gast Geplaatst: 26 december 2000 Geplaatst: 26 december 2000 Bedankt voor je reactie waar zou ik een werkende kunnen vinden
Gast Geplaatst: 30 december 2000 Geplaatst: 30 december 2000 Het kan ook zijn dat alle key's geschreven en provid goed zijn maar dat niet alle juiste CHID geschreven zijn. <P>klik hier voor op "Erweiterde programierung" dan op "CID's" dan op "offene CID'd" dan ziet men welke aan zijn. <P>klik op "id00 on" voor het toevoegen voor die op provider 00 en op "id10 on" voor het toevoegen op provider 10 <P>voor c+ moeten de volgende op provider00 ingevult worden: ff fe ; ff ee ; ff f0 ; ff f3 ; ff f9<P>Voor de premiere op provider10 : 75 30 ; 4e 2a<P>het kan natuurlijk zijn dat ik één te veel gegeven heb (een oude) maar beter 1 te veel dan te weinig.<P>groeten.
Aanbevolen berichten