Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Op 27/12/00 één of ander gedownload met 10 providers. Alles even bekijken via m'n eepromEdit 2.80. Echter na 't proggen op mijn kaartje zijn enkel C*, Str**m, N*v*, S*T en T* te bekijken. O*F, PW, A*T, Media- en *-net blijven op zwart. Wat doe ik verkeerd? <BR>Werk met JDM en N*kia 9200.

Geplaatst:

Ik gebruik zelf ook een bin met 10 providers. Werkt prima met een nokia 9500 / echostar 3000 en Humax 5400. Weet je zeker dat de keys die in de bin staan goed zijn?

Geplaatst:

Hallo Lion,<P>vergelijk de files met de key-lijst dat ik dagelijks download en eventueel - met eeprom edit - aanpas. Toch lukt het me niet op alles beeld te krijgen. Heb jij een werkende bin dat je me kunt mailen zodat ik het kan vergelijken?

• 2 weken later...
Geplaatst:

Weet iemand welke files ik moet gebruiken voor een nokia 9500? Ik heb de gw files gedownload maar daar staat een gw2 pink file en een gw2 x-net in? Ik heb een normale 9500 met dvb software en de standaard cam en goldcards.

Geplaatst:

Alle twee werken.<P>De een staat x-net op zonder pink, bij de ander juist andersom.<BR>Bij heb ik x-net, showtime, art niet aan het werk gekregen.<BR>Sommige providers zijn naar het schijnt duitste kabel providers.<P>groeten

Geplaatst:

Alle twee werken.<P>De een staat x-net op zonder pink, bij de ander juist andersom.<BR>Bij heb ik x-net, showtime, art niet aan het werk gekregen.<BR>Sommige providers zijn naar het schijnt duitste kabel providers.<P>groeten

Geplaatst:

hallo allemaal;bij mij werkt van dat pakket stream,hellas niet meer heeft het wel een maand gedaan.orf deed het eerst niet,toen heb ik de nieuwe dvb2000 soft in mijn tuner gedaan en nu heb ik orf ook.allen sadisfaction krijg ik niet op mijn 9600,als ik mijn kaartje in een 9500 doe dan heb ik satisfaction wel.heb gelezen dat je met een 4.7se cam wel alles hebt.groetjes nok.

Geplaatst:

de prg. eprom edit 2.80 werkt bij mij niet.<BR>alles blijft zwart. maar de 2.50 werkt hier priama mischien is het bij jou ook zo.<BR>

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.