Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik probeer de guppie files aan te passen voor m'n pace 500.<P>Krijg alleen telkens een foutmelding bij de hex files aan te passen : Range check error<P>Hoe kan dit??<P>Is het evt. mogelijk om de juiste auto update files te mailen?<P><BR>Paul@asvd.myweb.nl<BR>

Geplaatst:

Je hoeft de guppie files niet aan te passen voor de pace 500.<BR>Wel moet je van de guppie 11-11 de date aanpassen naar 06 22. De range check komt omdat je een hex file aan wil passen je moet echter de bin file aanpassen.<BR>Suc6

Geplaatst:

Maar onder welke provider moet ik de date aanpassen? Als naam van de provider staan er de raarste tekens, maar geen Canal+.<P>Of kan ik ze allemaal aanpassen ?

Geplaatst:

Al eens de readme gelezen?<BR>C+ is de 3e provider zo uit mijn blote hoofd.<BR>Suc6<P>

Geplaatst:

Al eens de readme gelezen?<BR>C+ is de 3e provider zo uit mijn blote hoofd.<BR>Suc6<P>

Geplaatst:

Geplaatst:

Welke readme?<P>Help mij ook eens op weg met mijn goldcard programmer om irdeto te programmeren!<P>Trouwens zou de irdeto goldcard het nu nog moeten kunnen doen?<BR>

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.