Gast Geplaatst: 31 december 2000 Geplaatst: 31 december 2000 Hallo,<P>Ik gebruik zelf een echostar300ip met viacces embeeded.<BR>Ik heb de irdeto module omgebouwd naar 4.6 SE<BR>met een auto update files...<BR>Het werkt maar het loopt af en toe vast ook al maak ik gebruik van Aston module voor seca en samen geeft af en toe problemen dit probleem had ik eerst niet toen ik gewoon irdeto free gebruikte.<BR>Wat doe ik fout ligt de probleem aan de module oftewel aan de files..<BR>Moet ik iets aanpassen in de module of iets anders doen dat die samen kan werken..<BR>Wie kan mij aan daar helpen voor een raad..<P>Alvast iedereen een Gelukkig Nieuwjaar 2001 !!<P>Of wie hebt de juiste files hiervoor irdeto voor uto update het gaat meer voor namelijk voor de Premiere pakket en Nova en Stream geen Canal+ en Telepieu..<P>Laat het me aub weten..<P>Alvast Bedankt....
Gast Geplaatst: 2 januari 2001 Geplaatst: 2 januari 2001 wat je moet doen is effe langs komen ,<BR>lekker chinees eten .<BR>en dan geen problemen meer
Aanbevolen berichten