Gast Geplaatst: 2 januari 2001 Geplaatst: 2 januari 2001 Weet iemand waar media-vision zit op welke satelliet???
Satlook Geplaatst: 2 januari 2001 Geplaatst: 2 januari 2001 Media-vision is te vinden op de Kopernikus 3<BR>op 23,5 oost. Gecodeerd in Betacrypt. DM8000 HD - Newnigma VU+ duo - PLI Triple dragon - PICmod cronbear1 image Echostar 7000 viaccess Gregorian 120 & 90 cm Visiosat bisat
Gast Geplaatst: 2 januari 2001 Geplaatst: 2 januari 2001 Ja Satlook en Pipo dat klopt als een bus....<BR>En als een van jullie de goede codes heb voor de Humax met embedded irdeto dan hou ik me heeeeeeeeeeeeel erg aanbevolen.....<BR>Ik ben er al zolang op zoek en proberen maar nog steeds nope....<BR>Ik kan hem wel krijgen als ik de Irdeto cam met path voor ORF erin doe maar dat wil ik juist niet.....<BR>Ik wil hem draaien zonder ci wel de path van schumi of TeeBee erop (heb ik ook)...<BR>Wie oh wie kan en wil mij helpen...<BR>Groeten en een goed begin 2001<BR>Ruud.
Gast Geplaatst: 2 januari 2001 Geplaatst: 2 januari 2001 Bedankt voor de hulp mocht er iemand zijn die de file heeft voor de Humax gelieve te mailen naar satworks@yahoo.com
Gast Geplaatst: 2 januari 2001 Geplaatst: 2 januari 2001 Bedankt voor de hulp mocht er iemand zijn die de file heeft voor de Humax gelieve te mailen naar satworks@yahoo.com
Hans Geplaatst: 2 januari 2001 Geplaatst: 2 januari 2001 Bedankt voor de info.<BR>Ik heb wel de files om met een CI.4.6SE alle BetaCrypt kanalen op de KOP3(momenteel)open te krijgen.<BR>Het werkt bij mij op een Echostar AD-3000IP.<BR>Ik heb niets veranderd aan mijn CI. zoals wel wordt aanbevolen.<BR>Dus blijft bij mij EMM=auto en ECM=int.<BR>Als je interesse hebt zie ik 't wel.<BR>Groeten+de beste wensen!
Aanbevolen berichten