Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo de beamer files gedownload maar vraagt<BR>naar een password ? nu lees ik verderop<BR>dat het password omgeschreven staat ergens<BR>op deze site maar ben al een het zoeken geweest maar geen password te vinden !<BR>moet ik ergens anders zoeken of moet men zich registreren om dat password te krijgen ?<BR>ik hoop dat er even iemand die hier een antwoord op weet ! groetjes anakin !!<P>------------------<BR>come to my homepage <BR>http://hello.to/jelle or<BR>mail anakin@vink.org

Geplaatst:

De laatste keys zijn niet meer protected<BR>Ik weet niet wat beamer heeft maar krijg ook al geen emails meer van hem...<BR>Wat voor datum heeft de file die je hebt???<BR>Groeten<BR>Ruud.<BR>Ps mooie foto's

Geplaatst:

hallo ruud bedankt voor je reaktie inderdaad <BR>ik ben er ook achter gekomen net dat het password niet meer nodig is nu ! de hex files<BR>die ik heb van de site zijn van 1 januari <BR>auto update irdeto en seca alleen heb ik geen irdeto ontvanger alleen maar een seca hier een philips dst 5816 en alleen maar op de astra , na een 20 minuten ongeveer schakeld mijn beeld in en na 30 seconden gaat ie weer op zwart dus het werkt maar even met deze files tenminste in deze ontvanger ! en irdeto kan ik niet controleren omdat ik verder geen ontvanger daarvoor heb !! he groetjes oh ja wat de homepage aangaat moet dat nog eens veranderen maar kom er gewoon niet aan toe helaas misschien later nog eens ! de foto s zijn foto s genomen hier in friesland !!<BR>cheerio !!!<BR><P>------------------<BR>come to my homepage <BR>http://hello.to/jelle or<BR>mail anakin@vink.org

Geplaatst:

Weet je zeker dat ze van 1 januari zijn <BR>als ik die file bekijk zit er een eeprom file in van 04-12 en dat is waarschijnlijk ook de reden van de uitval...<BR>Als je inderdaad de file heb van 1 januari<BR>kun je me die dan effe mailen???<BR>Ik heb hier een Humax en die werkt toch iets anders dan de philips...<BR>Groetjes<BR>Ruud.

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.