Ga naar inhoud


V 1.50 seca 1 wel - seca 2 niet


pepper

Aanbevolen berichten

Ik ben in het bezit van 2 seca2 kaartjes. beide werkten. Omdat het kaartje boven met abo is en beneden niet, heb ik deze omgewisseld. Gevolg boven een werkend kaartje in mijn humax 5400 met aston 1.05 en beneden in mijn philips met 1.50 geen beeld. Fun in mijn philips, wel beeld. Seca2 in mijn philip, geen beeld. Vervolgens met ditzelfde kaartje in Humax, geen beeld. Hierna cam uit humax en weer geplaatst met seca2 kaartje en na camreset beeld. Weer teruggeplaatst in philips, geen beeld.

Is er een mogelijkheid om een cam-reset met mijn philips te doen of zou ik de software opnieuw moeten installeren. Blijft natuurlijk raar dat seca1 op fun wel werkt en seca2 niet.

Dus kaartje werkt na reset wel in humax maar niet in philips, ergo kaartje is niet defect.

Mijn 2e seca2 kaartje werkt ook nit meer in de philips. de enige mogelijkheid lijkt mij een camreset of nieuwe software.

Wie weet raad.

 

groeten pepper

2 x VU+ duo - 1 x Dream 800 - 1 x Dream7000 - 1 x Dream 500

Wavefrontier T90

Link naar reactie
Delen op andere sites


nee, ook al geprobeerd. Deze staat nu op geen. Ik heb ook al geprobeerd eest op seca en daarna weer op geen maar dit geeft ook geen resultaat

 

groeten pepper

2 x VU+ duo - 1 x Dream 800 - 1 x Dream7000 - 1 x Dream 500

Wavefrontier T90

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ boogyman

Het was inderdaad de optie +1,2.

Het rare is alleen dat als ik dit geselecteerd heb, na enige momenten het beeld weer verdwijnt. Als ik selecteer, de ontvanger uitzet en vervolgens weer naar het kanaal ga, blijft seca2 lopen.

Ik vraag me af of ik alleen een neiwe settingslijst moet plaatsen of ook een nieuwe versie 1.50

 

groeten pepper

2 x VU+ duo - 1 x Dream 800 - 1 x Dream7000 - 1 x Dream 500

Wavefrontier T90

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...