Gast Geplaatst: 6 januari 2001 Geplaatst: 6 januari 2001 Voor de Pace DVR 501-G4 kan ik dan guppie 11-11 gebruiken, met Eepromedit 2.50 de datum van provider 3 veranderen naar 04 E6 (zaterdag) en dan weer wat beeld naar voren toveren? ...en natuurlijk de blokker ertussen. <P>Dit lukte in December toen ik de datum naar 06 22 veranderde, maar nu dus niet meer...<P>Ben een beetje vastgelopen en vind geen helpende informatie op de board. Kan iemand mij (een waarschijnlijk vele andere) helpen?<P>Groetjes Ed Scansat uit Zweden
Gast Geplaatst: 6 januari 2001 Geplaatst: 6 januari 2001 Ik heb in december met dezelfde files ook de datum op 0622 gezet en heb nog steeds beeld op m'n pace!<BR>(Geen blokker, geen orginele kaart).<P>Groetn Swieberd.
Gast Geplaatst: 6 januari 2001 Geplaatst: 6 januari 2001 Nou, ik heb het even geprobeerd met 06 22 maar geen beeld.<P>Met blokker: Kanaal is gecodeerd<BR>Zonder blokker: Onbekende kaart<P>Programmeringsproces 100% goed. Zelfs met een andere kaart geprobeerd, maar zelfde mededeling gekregen.<P>Ed
Gast Geplaatst: 6 januari 2001 Geplaatst: 6 januari 2001 hallo SATvrienden,<BR>Ik heb werkende files voor de pace 501 geprobeerd te Uploaden, maar dat werkt op de een of andere manier niet.<BR>Misschien kan een van de boys even vertellen hoe dat precies moet, of stuur even een mailtje dan stuur ik ze even op.<BR>Dat heb ik al een keer of tig naar andere gedaan dus dat is geen probleem<BR>Groeten van John
Gast Geplaatst: 7 januari 2001 Geplaatst: 7 januari 2001 Werkende files proberen up te loaden is verspilde moeite! Die worden al sinds enige tijd geweerd van dit board, dit om hobyisten aan te moedigen om ze zelf te maken.<P>Groetn Swieberd.
Gast Geplaatst: 7 januari 2001 Geplaatst: 7 januari 2001 Ja, dat van dat uploaden heb ik gemerkt. Ik moet zeggen dat zelf pielen erg leuk is maar na velen malen proberen riep ik toch maar de board aan. John, zou je ze voor mij naar chried@worldonline.se willen sturen? Ga ik ze eens bekijken en dan zie ik ook meteen wat ik verkeerd heb gedaan. Dan leer ik er nog wat van. <P>Alvast bedankt! Ed Scansat
Gast Geplaatst: 7 januari 2001 Geplaatst: 7 januari 2001 John!<P>Ik had ze om half drie vanacht al op mijn email! En ze werken fantastisch! Ik ga ze morgen op mijn gemakkie effe bekijken. Zal ik ze toegangelijk maken op mijn homepage?<BR>Dan liggen ze er zondagmiddag voor download.<P>Ik hoor het wel. Goh, hardstikke bedankt!<P>Ed
Gast Geplaatst: 7 januari 2001 Geplaatst: 7 januari 2001 Hier kun je ze downloaden: <A HREF="http://huizen.dds.nl/~scansat/Paceirdeto0701.zip" TARGET=_blank>http://huizen.dds.nl/~scansat/Paceirdeto0701.zip</A><P>Voor guppie 11-11 files: In EepromEdit bij provider 3 de datum veranderen naar 06 2C<P>Success<P>Ed
Gast Geplaatst: 7 januari 2001 Geplaatst: 7 januari 2001 Zeg Ed,<P><BR>Dit adres bestaat niet in de digitale stad!???<BR>Tiepfoutje misschien??<P>Groetn Swieberd.
Gast Geplaatst: 8 januari 2001 Geplaatst: 8 januari 2001 o.k. de truuk met de datum werkt, maar kan iemand uitleggen wat het verhaal hierachter is, provider 3 is volgens mijn editor namelijk niet de Kan+ provider.<BR>zit hier enige logica in ??<P>------------------<BR>you're busy i'm 2
Gast Geplaatst: 8 januari 2001 Geplaatst: 8 januari 2001 Busy2 kijk dan eens wat guppie zegt over wie waar zit. Dan zal je zien dat C+ toch echt op<BR>provider3 zit.<BR>Zoek maar eens naar ddate en experimenteer daar maar eens wat mee.<BR>Als je een treinkaartje koopt is die toch ook niet eeuwig geldig )<BR>Suc6
Gast Geplaatst: 9 januari 2001 Geplaatst: 9 januari 2001 De datum voor C+ op 07-01-01 is 06 24 maar 06 35.<P>Indien de pakketten werken zonder blokker dan wordt de datum automatisch omhoog getelt.<P>Wil je de juiste datum weten gebruik dan geen blokker en laat enkele 10 tal seconden op de gewenste provider staan.<BR>prog de loader opnieuw op de kaart.<BR>en steek de kaart in de phoenix-programmer.<BR>start winphoenix op en i.p.v. program klik je nu op read. De Eeprom wordt nu mits juiste loader uit de kaart gelezen.<BR>Schrijf deze nu weg met de optie save as bin.<BR>en men kan de gegevens in eepromedit inladen.<BR>Progt nu de juiste pic-file terug op de kaart. en je kunt verder je favoriete programma bekijken.<P>Groeten.<BR>
Aanbevolen berichten