Ga naar inhoud

Download sections weer in de lucht:)

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Good to have you guys back !!!!<P>Vrijheid staat hoog geschreven in de vlag van dit land. En die Fransen zouden ook beter moeten weten.... zij hebben tenslotte de revolutie uitgevonden !<P><P>------------------<BR>Best regards,<BR>Henk Jansen<BR>crazy_henk@hotmail.com<P>Humax F1-CI<BR>Aston V1.03<BR>Piccard V1.1<BR>Seca

Geplaatst:

Beste Henk,<BR>Niet de Fransen, maar de Nederlanders (C+NL) liggen de hele scene dwars op dit moment.<P>Eigenlijk is 'ons vrije Nederland' een klein komkommerlandje waar iedereen betutteld wordt en waar ze proberen om op allerlei manieren aan je te verdienen. Niet alleen C+, maar wat dacht je van de overheid met z'n benzineprijzen.....?<P>Zo, m'n zuur is weer op (voorlopig)... :-)<P>LDP

Geplaatst:

En dan te bedenken dat deze hobby bij mij is begonnen nadat ik naar de UK verhuisd ben voor m'n werk.<P>Als reaktie op de adreswijziging kreeg ik dus de opzegging van C*+ NL omdat zij geen uitzendrechten hebben buiten NL.<P>Een beetje bekrompen is dat wel en het geeft zeker geen goed gevoel over de vrije nieuwsgaring waar iedere burger recht op heeft.<P>Ik ben het wel eens met C*+ als ze de handelaren aanpakken. De hobbyisten zijn eigenlijk wandelende reclameborden want die praten tenminste nog over C*+ en die moeten ze niet alleen met rust laten maar zelfs stimuleren.<P>HJ<P>

Geplaatst:

't is ook vreemd. In Spanje wordt gefluisterd dat C+ niet zoveel moeite heeft met de kaartjes (ondanks dat ze wel wat electronische tegenmaatregelen hebben genomen). Het aantal basisabonnementen is nog nooit zo hoog geweest. (In Spanje zijn bijna geen losse ontvangers te koop, en al helemaal geen Spaanse seca-ontvangers, dus al die mensen worden lid van C+ op basispakket en stoppen er dan de pic/fun-card in).

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.