Gast Geplaatst: 1 mei 2003 Geplaatst: 1 mei 2003 Ik ben net iets meer dan een weekje terug uit New York city en wil even mijn ervaringen in verband met televisie aldaar delen. Niet dat ik veel televisie gekeken heb maar de keren dat het zo was, was het echt een hele ervaring. Time Warner cable: Dit is echt een sublieme service, je krijgt een serieus aanbod televisie kanalen in perfecte digitale kwaliteit, de ontvanger was een scientific atlanta geloof ik, is zeer gebruiksvriendelijk. Dit zijn enkele zenders die ik de moeite vond: wabc nbc cbs wb (warner brothers) upn hbo showtime tmc (the movie channel) bbc america MTV america ( veel meer documentaires en reality shows , dus niet constant videoclips) en nog veel meer. Het leukste vond ik de "on demand" kanalen die in het pakket inbegrepen waren. On demand wil dus zeggen , je gaat naar de zender bv. 511 "hbo on demand" dan krijg je een menu te zien met series , documentaries, movies, kids etc... waaruit je dus kan kiezen. Als je movies kiest dan krijg je een hele lijst films (goede films) die je dus kan starten op het moment dat je zelf wil. Je kan de film op pauze zetten, doorspoelen, terugspoelen, bewaren..... zodat je een week later ofzo verder kan kijken. Het apparaat onthoud dit allemaal voor je. Bij de series bv krijg je dus een keuze uit top series zoals "sex in the city" waarvan je dus de laatste afleveringen kan bekijken, bij "sex in the city" waren dit er 27. Wordt er een nieuwe aflevering van een top serie uitgezonden op hbo of showtime dan is die daarna direkt beschikbaar op het on demand kanaal. En dit allemaal gratis , dus niet ppv. Dish: Dit was iets minder het aanbod was nagenoeg hetzelfde buiten het feit dat bvn tv hier beschikbaar was en bij time warner niet. de problemen bij Dish zijn dus als het regent geen beeld of slecht, je krijgt dan regelmatig een bericht als "looking for signal", ook on demand was niet aanwezig bij dish. Moet er wel bij zeggen dat Dish hoewel het niet zo goed was als Time warner cable , toch nog honderd keer beter was dan wat ik ooit van c+ gezien heb.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen