JohnnyBee Geplaatst: 2 mei 2003 Geplaatst: 2 mei 2003 Hoi jongens, laatst stuurde ik iemand een tekst-only mailtje en in zijn reply zei deze persoon mij dat mijn mailtje een virusmelding gaf bij hem. Nu heb ik een N*rt*n Antivirus op mijn pc staan, en heb hem ook nog eens volledig de pc handmatig laten scannen, daar deze geen virussen vermelde heb ik de pc online laten scannen bij MC*F*e, maar ook hier geen virusmelding. Nu is de vraag, hoe kan dit dan toch ?????? Weten jullie misschien raad, om welk virus het gaat weet ik niet en ik heb verder ook geen kontakt met die persoon waar ik het eerder al over had, dus kan het niet gaan vragen. Johnny. TV kijken ....daar hebben wij géén tijd voor hoor !!! Mijn thuis is waar mijn Channelmaster staat....(stond )
Ome Merde Geplaatst: 2 mei 2003 Geplaatst: 2 mei 2003 Het zou een Trojan kunnen wezen die door de virusscanners niet wordt gezien. Ik heb dat al meerdere malen meegemaakt. Download dit tooltje effe om uit te sluiten dat je te maken hebt met een hardnekkige trojan. mzl, merDe deze ruimte is te huur
BzR Geplaatst: 3 mei 2003 Geplaatst: 3 mei 2003 Meestal gaan ze je in je c:/windows/system32(bij winxp dan) dus daar zou je scanner op titlt moeten slaan, als het een trojan is en je hebt er nog niks mee gedaan dus geopent of geinstalled is er nks aan de hand en kan je het gewoon in je prullenbak doenen weggooien ,zowel dan heb je een probleem en is de trojan geactiveerd en zie m dan maar is terug te vinden. Als je een beetje doorgewinterde irritant hebt die jou dit heeft aangedaan heeft ie waarschijnlijk ook "melt down after installation" gedaan dit wil zeggen dat de file die jij geopent hebt niet meer is terug te vinden(gesmolten is) Een trojan wil meestal niet zeggen dat je gehacked bent, zo heb je dus bij bepaalde internet sites of kazaa e.d. ook trojans die er dus voor zorgen dat je steeds die vervelende pop ups krijgt met recalme(neem kazaa lite) Ik zelf heb nu Norton en heb mcafee ook een tijd gehad maar ik vind dat Norton net iets beter is qua updates e.d. (persoonlijke mening)aleen deze scanner slaan niet aan bij onschuldige trojans(reclame enz enz)degene die dat wel doet is die van tiscali online virus scanner.Ik zou zeggen klik hier om je systeem te scannen en het voordeel van deze scanner is dat ie volledig gratis is.
JohnnyBee Geplaatst: 5 mei 2003 Auteur Geplaatst: 5 mei 2003 Hoi jongens, bedankt voor jullie hulp, heb alles gedaan zoals jullie zeiden, maar er kan geen virus of trojan worden gevonden. Ik denk het hier maar bij te laten, daar het toch stilaan tijd wordt om nog eens echt grote kuis te gaan houden en een format c: te gaan doen, daar er nog andere problemen zich hier op mijn pc voordoen. Groetjes en nogmaals mijn dank, Johnny. TV kijken ....daar hebben wij géén tijd voor hoor !!! Mijn thuis is waar mijn Channelmaster staat....(stond )
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen