Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Will iemand de niewe kodes voor irdeto<P> programer voor me opsturen???<BR>e_mail tonny777@hotmail.com<P>------------------<BR>

Geplaatst:

Ik zit met hetzelfde probleem.<BR>Ja, hoe zit dat met die irdeto codes ik krijg mijn kaart niet meer op de juiste wijze geprogrammeerd. Terwijl mijn programmer het heus wel doet.<BR>Wat is er gebeurd, zijn de codes veranderd.<BR>Wie wil mij wat leren.<P>Groetjes Kukelu

Geplaatst:

Beste Satvrienden,<BR>Ik heb je net de files opgestuurd.<BR>hopelijk bevallen ze!<BR>Veel succezzzz <BR>John.

Geplaatst:

John je bent geweldig!<P>Ik laat nog van me horen!<P>Kukelu

Geplaatst:

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Arial">quote:</font><HR><font face="Verdana, Arial" size="2">Originally posted by kistedu:<BR><B>Will iemand de niewe kodes voor irdeto<P> programer voor me opsturen???<BR>e_mail tonny777@hotmail.com<P></B></font><HR></BLOCKQUOTE>wil iemand mij ook de codes sturen boris<P>

Geplaatst:

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Arial">quote:</font><HR><font face="Verdana, Arial" size="2">Originally posted by kistedu:<BR><B>Will iemand de niewe kodes voor irdeto<BR>ook even mailen mail@berlein.myweb.nl bvd<BR> programer voor me opsturen???<BR>e_mail tonny777@hotmail.com<P></B></font><HR></BLOCKQUOTE>wil iemand mij ook de codes sturen boris<P>

Geplaatst:

En ik zoek ook.....<BR>Wil iemand mij a.u.b. de files ook toesturen?<BR>Alvast bedankt.<BR>Paul

Geplaatst:

Waarom? alles werkt toch?<BR>c+ stream telepiu hellas sct pw <P>op 10-10-01 stream nieuwe pmk.<P>gebruik een editor en vul ze in.<BR>key's te vinden op wwww.geocities.com/newkeypage1<BR>

Geplaatst:

Hoi,<P>Kan iemand mij de nieuwste irdeto bestanden zenden (guppie)<P><BR>naar life4ever@usa.net<P>Greetz Jeroen

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.