Gast Geplaatst: 2 mei 2003 Geplaatst: 2 mei 2003 Heb zojuist de nieuwe settinglijst van M_Z geprogd maar ik mis de Premieres en Premiere dir. De lijst is spec. voor Astra en recent maar er moet toch ergens een lijst met Premiere te krijgen zijn of vergis ik me. Ik werk met declink, wellicht dat dit nog iets uitmaakt voor de lijst??? Wie wil helpen die mag!!!!! De receiver is met V9.6 gepatched
Gast Geplaatst: 2 mei 2003 Geplaatst: 2 mei 2003 Niemand die iets meer weet of loop ik hopeloos achter met mijn patch of zijn de Philipse in 1 keer niet meer interessant.???????
M_Z Geplaatst: 2 mei 2003 Geplaatst: 2 mei 2003 Na 9.6 kwam 1.0 toen 1.2 - 1.21 - 1.23 - 1.3 - 1.31 - 1.4 - 1.42 - 1.5 - 1.50 - 1.55 - 1.50i - 1.55i... Tsja, je loopt wel een beetje achter denk ik ja. En de PW kanalen zitten al sinds mijn eerste settingslijsten uitgekomen zijn erin. Als jij die niet gevonden hebt, begrijp ik het ook niet helemaal. M_Z
Gast Geplaatst: 3 mei 2003 Geplaatst: 3 mei 2003 M_Z ik heb de lijst van Crazymurdock genomen dacht dat dat de goede was voor alleen Astra, als jij een betere weet die gaat werken op de 9.6 dn graag respons. Heb diverse geprobeerd maar de receiver geeft steeds de rode blok in het beeld en toch heb ik je procedure gevolgd. Alleen die van crazy werkt alleen dan zonder premiere in de lijst. Help me eens een beetje, wat kost een Oslink trouwens weet iemand dat (zo +/- graag)
firestorm Geplaatst: 3 mei 2003 Geplaatst: 3 mei 2003 ik heb een vraagje aan jou als je de nieuwe kaart erin hebt heb dan geen last van dat je decoder met v9,6 want die heb ik ook steeds even stil staat en soms zelfs zwart en daarna weer gewoon doet. philips hd 7141 philips 6073/v1.0 met funcard,humax 5100 met 2x matrix module 2x echostar 5020 pvr 160gig met ucas3.1 met 4vaste lnb`s beter teveel gevraagd dan weinig gekregen.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen