Ga naar inhoud


problemen met frequentie 12343 H op astra met @sat


renzie

Aanbevolen berichten

een vriend van mij maakt het volgende mee op zijn @sat9500. Hij kan een aantal kanalen van deze frequentie niet zien. namelijk hallmark discovery, animal planet,eurosport en Xzone. rtl 4 en rtl5 wel. de rest gaat allemaal wel open (canal rood,blauw,premiere etc). hij kijkt met penta 1.09 en **$*@*%*&^*#** files.het lijkt alsof canal + reeds op seca 2 over is. Ook maakt hij wel eens mee dat bepaalde kanalen zoals canal blauw vast lopen. er verschijnt dan een een klein icoontje van een satelliet schoteltje boven in beeld met een rood kruisje er door?? wat zou hier de oorzaak van kunnen zijn? ik heb de schotelafstelling gecontroleerd met mijn digi pro meter, signaal sterkte staat op 99.5 o/o dus dat is goed. ook heb ik de bewuste kanalen handmatig verwijderd en daarna de transponder opnieuw laten inlezen. heeft allemaal niet geholpen.

 

alle hulp is welkom. ben zelf niet echt bekend met de @sat 9500

 

 

renzie

3x VU+ Uno 4K met Open Pli, 1x Zgemma h2h ,  Mag 256 iptv, Samsung 59" 1080p plasma met Yamaha RX-V381en Boston Acoustics A26-A23 en Mcenter speakers, 2x Apple TV 3, Rasperry Pi XBMC,  Synology 213+ Nas met 2x 3TB WD Red.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik heb het probleem deze avond ook even gehad maar dat kwam door het weer want nu is alles weer goed.

 

De rest van de kanalen deden het wel maar de NL kanalen niet.

 

 

Dreambox 7000S & 500 & 800 - Maxtor 80GB en Samsung 500GB - USBstick Swap - schotel 80 & 110cm - Moteck SG2100 - lnb titanium 0,2 db & duo lnb - openPLI - Satje07 settings - cccam 2.1.4

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Gerdy,

 

ja je ziet dat de kanalen die verwijderd zijn opnieuuw zijn ingelezen. deze staan ook achter aan de kanalenlijst. maar ze gaan niet open. ik heb het niet geprobeerd door er een echte magic module in te doen. dat zou ook nog een optie kunnen zijn. mogelijk dat het wat met ucas te maken heeft. anders een fabrieksreset en de software er opnieuw in met de kanalenlijst van lapke.

 

renzie

3x VU+ Uno 4K met Open Pli, 1x Zgemma h2h ,  Mag 256 iptv, Samsung 59" 1080p plasma met Yamaha RX-V381en Boston Acoustics A26-A23 en Mcenter speakers, 2x Apple TV 3, Rasperry Pi XBMC,  Synology 213+ Nas met 2x 3TB WD Red.

Link naar reactie
Delen op andere sites

up.

 

 

3x VU+ Uno 4K met Open Pli, 1x Zgemma h2h ,  Mag 256 iptv, Samsung 59" 1080p plasma met Yamaha RX-V381en Boston Acoustics A26-A23 en Mcenter speakers, 2x Apple TV 3, Rasperry Pi XBMC,  Synology 213+ Nas met 2x 3TB WD Red.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb ook een soort gelijk probleem gehad, bij mij was het de epg die niet werkte, ik heb de ontvanger eerst voorzien van de laatste nieuwe software van @sat (aangezien er nog een oude versie in stond), daarna de ontvanger terug gezet naar fabrieks instelling, kanalen opnieuw ingelezen en alles werkt weer prima. Dus misschien een optie?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...