Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo , laatst heb ik mijn PC opnieuw geinstalleerd, dus eerst < format C: > daarna alles opnieuw erop gezet, sinds die tijd kan ik geeneen CD meer copieeren, wat kan er aan de hand zijn??? Mijn brander is een LG 12x 8x 32x en met clone CD versie 4 waarmee ik voorheen alles goed kon branden,geeft ie nu telkens de melding <medium error> write error 00 003 ook met roxio foutmelding , het lezen van de te kopieeren Cd gaat daaren tegen wel goed. Wie o Wie kan mij op weg helpen???

Greetz: Josje01

Als Humax eens wist wat wij weten wilden, dan wist Humax wellicht meer!! OEPS wat NOU !!!

Greetz:josje01

Geplaatst:

en je Windows-versie is wel hetzelfde gebleven ? Als je een andere Windows-versie erop gezet hebt is het misschien een oplossing om de fimrware van je brander te upgraden.

Probeer ook eens te branden met een ander merk CD-R/CD-RW.

Probeer ook eens te branden met Nero, als je die hebt tenminste.

mzl,

merDe

deze ruimte is te huur
Geplaatst:

Ome Merde, mijn windowsversie is windows98 tweede editie maar wel van een andere CD dan vroeger. Maar toch allebei win98 2editie. Nero heb ik niet , andere merken CDR werken ook niet , steeds maar na succesvol lezen van de bron CD weer de melding medium error cdr write error , ik snap er geen fluit meer van. Wel moet ik zeggen dat ik problemen had na het installeren van een infrarood apperaat op de usb poort, maar dit werkt nu wel goed !!!

Hopend heeft iemand een passende oplossing voor me!!

Greetz; Josje01

Als Humax eens wist wat wij weten wilden, dan wist Humax wellicht meer!! OEPS wat NOU !!!

Greetz:josje01

Geplaatst:

Een andere mogelijkheid, deinstalleer de usb infrarood hardware. Kijk vervolgens of de brander weer aan de gang gaat. Zo ja, dan heb je daar het probleem. Dan bijt de software elkaar. trouwens NERO kan legaal gedowned worden van de officieele site. zie je pm.

suc6

Koekje erbij ????

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen