Gast Geplaatst: 15 januari 2001 Geplaatst: 15 januari 2001 Wie heeft er mij voor het OTE op de Hotbird<BR>de PMK codes voor mij???<BR>Het is een grieks pakket wat in Irdeto uitzend...<BR>Of weet iemand de HEX en de BIN file voor deze...<BR>Groeten<BR>Ruud.
Gast Geplaatst: 16 januari 2001 Geplaatst: 16 januari 2001 OTE griekenland is niet Irdeto maar <BR>videogard > NDS
Gast Geplaatst: 16 januari 2001 Geplaatst: 16 januari 2001 Dank je voor de info<BR>Maar wat is videoguard eigenlijk heb je daar weer een aparte ci voor nodig???<BR>Ik dacht dat videoguard irdeto of seca was maar ben er in tussen achtergekomen dat Mediagurd seca is....<BR>Wie kan hier info over geven???<BR>Groeten<BR>Ruud.
Gast Geplaatst: 17 januari 2001 Geplaatst: 17 januari 2001 Hoi Ruud,<BR>Videoguard wordt door b.v. SKY gebruikt en die hebben daar speciale ontvangers voor met embedded videoguard. EEn CI voor videoguard is ooit wel een ter sprake geweest, maar of die er ooit zal komen is nog maar de vraag. Zeker voorlopig wordt dat: een extra kastje erbij.<p>[This message has been edited by BenBem (edited 17-01-2001).]
Aanbevolen berichten