Gast Geplaatst: 17 januari 2001 Geplaatst: 17 januari 2001 Wie kan (en wil) me vertellen waarom ik op een originele 1.2 kaart niets bij geprogrammeerd krijg?<BR>Bij voorbaat dank voor alle reacties.<BR>Kees
-= [ Appien ] =- Geplaatst: 17 januari 2001 Geplaatst: 17 januari 2001 Men beginnen om eerst wat meer info te geven.<P>Zoals welke programmer etc....
Gast Geplaatst: 17 januari 2001 Geplaatst: 17 januari 2001 je hebt hier voor nodig een phoenix programmer of vergelijkbaar en een programma zoals cardwizzard en de juiste crd om het een en ander te openen.<BR>maar vertel eens meer wat precies je moet weten.mischien kan ik je iets mailen.
Gast Geplaatst: 17 januari 2001 Geplaatst: 17 januari 2001 Ik ben in het bezit van zo'n phoenix programmer en een programma.<BR>Op dit moment staan er 4in1 crd file op.<BR>Tot op heden werkte alles (C+, Prem, Cine en alle Nederlandse zenders).<BR>C+ en de Nederlandse zenders zijn echter uitgevallen. Ik wil nu deze zenders terug aktiveren.<BR>Hoe doe ik dat ???<BR>Het gemakkelijkst lijk me terug zo'n werkende 4in1 crd te vinden (graag url).<BR>Meestal zie je echter op de sites hex waarden staan van C+ en de andere zenders.<BR>Hoe krijg ik die terug op mijn kaartje.<BR>Ik ben een newbie op dit gebied.<P>------------------<BR>
Aanbevolen berichten