Gast Geplaatst: 15 januari 2001 Geplaatst: 15 januari 2001 Iemand vond het schijnbaar leuk om sat4all als e-groep aan te melden.<BR>Daar is op zich niets mis mee, als was het beter geweest als die persoon een andere naam had gekozen en niet onze email adressen aangemeld had in deze group.<P>Een dringende oproep aan deze persoon onze email adressen onmiddelijk uit de e-group te verwijderen!!!<P>We willen al onze members er op wijzen dat sat4all NIETS met deze e-group te maken heeft!!!
Gast Geplaatst: 18 januari 2001 Geplaatst: 18 januari 2001 Heb ik toch een vraagje aan je John ?<BR>Ik heb je hier over een reply op je mail gestuurd en WEER geen enkele reactie van de sat4all kant af<BR>Lezen jullie je E-mail eigenlijk wel ?<BR>Of laat ik het anders zeggen, sturen jullie ooit wel eens een reply ?<P>`Tis nl. niet de eerste keer dat me dit overkomt, vandaar de frustratie<P>Grtz. Kees.
Gast Geplaatst: 19 januari 2001 Geplaatst: 19 januari 2001 Voor een ieder die zich afvraagt waarom moderators zo nu en dan geen mail terug sturen als er iets gemaild is naar hen het volgende...<P>Je kan de situatie misschien beter inschatten als we zeggen dat iedere mod dagelijks tussen de 10 en 200 emailtjes binnen krijgt. Deze varieeren van pure apam tot echt serieuze vragen. Het is echt niet te doen om iedereen zijn email elke dag aandacht te lezen en daar zelfs nog een zinnig antwoord op terug te mailen. De zinnige mails worden zeker bewaard en er zal als er tijd voor is zeker een reactie komen. Jullie moeten wel er rekening mee houden dat het voor ons een dubbele hobby is namelijk het satgebeuren op zich en ook nog dit board. Daarnaast heeft iedereen een volledige werkfunctie dus tel uit de magere tijd die wij hebben om te kunnen reageren.<P>Als het gaat om het opstarten van deze egroup.. natuurlijk hebben we daar enkele vragen over er is namelijk immers die iets opgezet heeft en daarmee gebruik denk te moeten maken van de naamsbekendheid van een ander. Ik weet zeker dat John je er een antwoord op terug zal geven zo niet weet ik nog wel enkele die dat voor hem willen doen.<P>Satwatcher
Gast Geplaatst: 20 januari 2001 Geplaatst: 20 januari 2001 Dit begrijp ik volkomen en wist dat allang (petje af hoor voor alle tijd die jullie extra erin steken met dit board)<BR>Maar waar het mij om gaat is dat als ik bijvoorbeeld zoals nu een persoonlijke e-mail ontvang en ik reply daar op met de vraag of het om een ander e-mail adres gaat dan dat hij mij gaf (upload) dat er dan vervolgens totaal geen reactie meer op komt<P>Ik blijf dat soort dingen toch wel vreemd vinden<P>Maar goed we wachten het af<P>Grtz. Kees.
Aanbevolen berichten