Gast Geplaatst: 21 januari 2001 Geplaatst: 21 januari 2001 Hallo,<BR>Ik heb een orginele irdeto kaart en een phoenixs programmer.als ik hem wil programmeren gebeurd het volgende:<BR>De kaart LEEST dan wel dan niet????<BR>Heb Plainkeys gebruikt en wel zo met pkeasy<BR>sleutel gemaakt c+nl (waar haal ik deze??)<BR>Prov.00 key:02 plainkey:98097d7aaa17519e<BR>Toen:<BR>OPGEHAALD MET cardwizzard en weg geschreven.<BR>erfolglos gedaan,kaart eruit en nog geen c+<P>Waarom pakt hij de kaart dan wel dan niet,wat doe ik nog meer fout,???<P>Dank u een beginner.<P>
Twinsat Geplaatst: 23 januari 2001 Geplaatst: 23 januari 2001 Hallo Bert,<P>Het zou kunnen zijn dat je phoenix programmer op 3,5MHz staat ipv 6 Mhz.<BR>Dit probleem heb ik in het begin ook gehad.<BR>Ik had toen een programmer (multimouse) met alleen maar een 3,5 Mhz kristal. Nadat ik dit vervangen had door een 6MHz kristal werkte de communicatie met de kaart wel perfect.<P>Ik heb nu 4 providers op de kaart staan, welke er met Cardwizzard en de datafile 4-in-1.CRD opgezet zijn. Deze werken al meer dan een jaar, maar ik heb deze kaart dan wel in een Nokia 9500 zitten met DVB2000 software met ingebouwde "blocker".<P>Voor wat betref verdere keys heb ik op dit moment niks voorhanden. Een collega van mij heeft een goldcard in een Echostar ontvanger zitten, maar deze wordt steeds na een paar weken uitgeschakeld. Geen goede keys dus.<BR>Misschien heeft iemand anders wel de goede???<P>Gr. Twinsat
Gast Geplaatst: 23 januari 2001 Geplaatst: 23 januari 2001 Had hetzelfde probleem met Cardwizzard en Phoenix Programmer. Werkt bij mij alleen op Win98, niet met Win2000.<BR>RESET kliken<BR>LESEN klikken<BR>DATEI LADEN klikken en 4in1.crd kiezen<BR>AUSFUHREN klikken<BR>klaar
Aanbevolen berichten