Gast Geplaatst: 3 mei 2003 Geplaatst: 3 mei 2003 hoi ik heb telekns problemen met sat4all deze sluit telken automatisch af na plusminus 3 minuten ik heb heel windows al door gespit maar kan het niet vinden mijn filters staan af en heb alle instellingen bekeken maar ik kan het gewoon niet vinden heeft hier iemand meer last van groeten Woutje
sheeplover Geplaatst: 3 mei 2003 Geplaatst: 3 mei 2003 Ik kan je niet verder helpen maar plaats toch een bericht...... Groetjes van John uit Den Bosch. [color:"red"] Hoi John ik heb even je antwoord bewerkt,hier heeft hij net zoveel aan. [/color]
Ome Merde Geplaatst: 3 mei 2003 Geplaatst: 3 mei 2003 probeer eens een Windows-update uit te voeren. Deze staat normaal gesproken boven je programma's (op start klikken en je ziet hem bovenaan staan). Ik denk dat er iets met je Internet Explorer aan de hand is. Heb je dit alleen op sat4all ? mzl, merDe deze ruimte is te huur
Newbie Geplaatst: 3 mei 2003 Geplaatst: 3 mei 2003 Sluit de explorer af of alleen je internet verbinding? Als het de explorer is die afsluit lijkt dit wel of je browser afsluit zodra je de pagina zich refresht. Ik zou inderdaad een windows update doen of internet explorer (6) overnieuw installeren, , mocht je geen snelle verbinding hebben kun je het wel vinden op CD-Rom's geleverd bij PC tijdschriften. *** Humax 5400Z Loader H2.08 TOH 3.4_HoT EMU 10.0 Triax 110 STAB 120HH ***
Gast Geplaatst: 3 mei 2003 Geplaatst: 3 mei 2003 Tja, ik weet het haast zeker dat het door je internet exploler komt die een opdracht van het site verkeers uitvoert. Probeer anders eens een andere internet browser, bijv Opera. Een stuk sneller en heeft veel minder last van bugs, is wel wennen maar als je het gewend ben dan wil je niks anders meer.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen