Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Heb zelf een hummie 5400 met werkende keys,<BR>en een Pace DVR 500, de keys die op mijn hummie werken doen het niet op mijn Pace, wie zou mijn de werkende keys willen toesturen voor de PACE, ik kom er niet uit, heb een goldprogrammer 1.4<P>Alvast bedankt, wink.gif<BR>Satbird

Geplaatst:

Satbird,<BR>kan je mij de pace-keys ook doormailen?<BR>bakerstreetmusic@hetnet.nl<BR>

Geplaatst:

satbird zit met het zelfde probleem.<BR>zou je zo vriendellijk willen zin om de pace500 files te willen emailen<P>bvd budina<P>budina@chello.nl

• 2 weken later...
Geplaatst:

[ 16-02-2001: Message edited by: Barry ]<p>[ 16-02-2001: Message edited by: Barry ]

Geplaatst:

satbird, krijg je met die files meer open dan alleen de MC-NL pakket? Dan ben ik geintersseerd. Ikzelf heb een setje met NL 1,2,3,Veronica,SBS,Net5,C+1&2,BVN en Info. zie mijn posting op het board.Als je eenmaal een goed setje hebt, of een editor die precies laat zien waar de PK's en de PMK. Dan kun je verder experimenteren. <P>suc6, Nitwit

Geplaatst:

Welke editor moet ik gebruiken om de PK's en de PMK te editen.<BR>Graag een goede hint

Geplaatst:

voor de meeste files kan eepromedit of picbined gebruikt worden. Voor de pacefiles voor irdeto die ik heb, ken ik nog geen editor die alles op de juiste plaats laat zien. Die edit ik met een hexeditor als bv ultraedit. de exacte plaats zien te vinden an de keys, aanpassen en probreren. <P>nitwit

Geplaatst:

Bedankt voor de info.<BR>Kun je me ook vertellen waar ik ultra kan vinden.<BR>bvd Jojo

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.