Satlook Geplaatst: 4 februari 2001 Geplaatst: 4 februari 2001 Xnet werkt wel in een 9500 en een 9600 met4.6<BR>soft niet vergeten in het ci menu de emm en ecm alle twee op auto te zetten.<BR>Zee wekt hier ook in een 9500 maar in de 9600<BR>(nog) niet. DM8000 HD - Newnigma VU+ duo - PLI Triple dragon - PICmod cronbear1 image Echostar 7000 viaccess Gregorian 120 & 90 cm Visiosat bisat
Gast Geplaatst: 4 februari 2001 Geplaatst: 4 februari 2001 Satlook kun jij mij vertellen welke bin en of hex file's jij gebruikt voor ZEEtv.<BR>Ik heb diverse GW2 file's aangepast maar tot opheden zonder succes.<BR>Ook crd's lukken niet.<BR>Wallbanger werkt hier perfect.
Gast Geplaatst: 4 februari 2001 Geplaatst: 4 februari 2001 Hoi Satlook en de rest,<P>Wat ik uit eerdere berichten van andere vragen heb begrepen maakt de versie van je cam niet uit omdat dvb2000 dat voor zijn rekening neemt!<P>Dan had ik een vraag aan je, waar kan ik de ECM en EMM PID's veranderen in DVB2000???? Ik heb de hele handleiding en mijn menu's door zitten spitten en ik kom nergens het CI menu tegen waar jij het overhebt, komt waarschijnlijk ook omdat ik geen CI slot heb (maar jij ook niet in je 9500) <P>Groetjes en alvast bedankt,<P>cube
Gast Geplaatst: 5 februari 2001 Geplaatst: 5 februari 2001 Hallo,<P>Ik heb de files van zeetv dus alleen de Zeetv op mijn site staan ik heb getest en het werkt goed daar kun je de file even downloaden voor Zeetv...<P>Succes ermee !!<BR> <A HREF="http://digitalsatellite.webjump.com/" TARGET=_blank>http://digitalsatellite.webjump.com/</A>
Gast Geplaatst: 5 februari 2001 Geplaatst: 5 februari 2001 Om de ECM-PID te veranderen moet je met een editor (DVBEdit) de PMC veranderen.<BR>PMC staat voor ECM, waarom ? weet ik niet.<P>Maar het heeft geen nut met een CI-ontvanger zoals de 9600. Het module filtert de juiste ECM-PID zelfstandig. Dit werkt alleen als het module de juiste Ca_System_id ziet. Op een wafer card moet daarom voor x-net de 0606 op de 2de plaats staan. Met V.35 kun voor elke provider een aparte coco string maken (EEPromEditor 2.80 vereist!)<P>Maar dan ben je er ook nog niet, want het module moet de 0x0606 voor x-net (0x0604 voor ZeeTv)ondersteunen en SE4.7 kent alleen 0602,1702,1722 en 1762. Met Freecam2 werkt het wel, want 604 en 606 werden hier wel herkent.<P>SCT en x-net werken met deze combinatie. Bij Zee is het mij ook gelukt, maar dan wilden andere provider niet meer open gaan. Voor Zee kun je beter naar MV op 23E gaan.<P>Opgelet, dit is alleen van toepassing voor DVB2k met CI
Gast Geplaatst: 6 februari 2001 Geplaatst: 6 februari 2001 Dank je wel sgt_berger!! Hier kan ik tenminste iets mee. Heb ik weer wat om verder uit te vogelen!! Moet nog een hoop dingen onderzoeken zie ik al <P>Groetjes,<P>cube
Aanbevolen berichten