Ga naar inhoud


Hoe virusworm verwijderen


Gast

Aanbevolen berichten

Heb een probleem met w32 kwbot.c.worm?

Met norton krijg ik de melding dat cmd32.exe geinfecteert is met w32kwbot.c.worm naar kan deze niet verwijderen,ik heb al verschillende scan online gedaan naar nergens word hij verwijderd .

Hoe krijg dit nu van mijn pc.

Dank bij voorbaat

Link naar reactie
Delen op andere sites


The worm acts as a remote access trojan. It contains an IRC client that connects to a specified IRC channel and waits for commands from an attacker. These commands include instructions for the infected machine to:

Initiate a Denial of Service attack,

Open/close the CD-ROM tray,

Download files,

Update the version of the worm,

Uninstall the worm,

Send system information (CPU, RAM, Disk space, OS version, uptime, etc),

Send IRC messages

The worm also copies itself to the KaZaa shared folder with many different file names to trick users into downloading and running it.

 

ALS je de juiste en actuele virusscanner hebt dan zal deze de files identificeren en daarne aanbieden te wissen..

 

indien je virusscanner niet altijd automatisch geupdate wordt moet je dat nu doen en of een betere downloaden...

 

KaZaa dus maar weer, hé hadden we toch vaker voor gewaarschuwd.

 

cheers

Shewolve

Intergalactic Lovers

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@tonskidutch

je schreeuwt te hard, want het heeft met de viruskiller niets te maken. Ik heb norton met de laatste update en toch deze worm binnengekregen via e-mail, dus niet kazaa!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

schreeuw helemaal niet...? hoe kom je erbij?

 

de officiele avert site waar alles over worms/trojans en virussen staat geeft die melding aan zoals ik hem middels copy/paste in mijn bericht had gevoegd..

 

het zal me een rotzorg zijn hoe je hem binnengekregen hebt, het is met een goede protectie echter geen probleem en wordt ook gelijk of gewist of hernoemd zodat hij onschadelijk is.

 

als je protectie geen worms herkent ben je de aap gelogeerd.

 

meer dan dat heb ik niet willen schrijven bovendien schreeuwen is op een forum de Capslock (hoofdletters) gebruiken.

 

cheers

Shewolve

Intergalactic Lovers

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat het beste werkt, als ik het zo hoor is dat norton hem wel herkent, maar niet kan bewerken, verwijderen of in quarantine ofzo omdat windows het bestand waarschijnlijk gebruikt.

Norton kan ook scannen in dos, dan worden die bestanden niet gebruikt en werkt het wel.

Suc6

Greetz Rob1981

Dreambox PVR600 {gemini 4}

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...