Ga naar inhoud


Opnemen


Gast

Aanbevolen berichten

Nu heb ik er een andere HD ingezet van 8,4 GB deze ziet hij perfect, maar ook deze formateerd hij in 4 secondens. En het beeld blijft na opnemen zwart.

 

Iemand nog enig idee? Of formateer ik hem verkeerd (menu --> HDD service -->format HD)?

Link naar reactie
Delen op andere sites


Je zou eens een hd van een andere topfield moeten proberen.

Dan kun je zien of je daar opnames van af kan draaien.

Want wat is nu het probleen, neemt hij niet op of speelt hij niet af.

Als je een opname maakt heeft die file dan wel een normale grootte of geeft 0mb aan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je probeert het toch wel met een FTA zender zoals BVN he???

Dan weet je ten minste dat het niet aan de decodering ligt aangezien BVN niet gedecodeerd uitzendt.

Heb je wel geluid trouwens?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Iemand nog enig idee? Of formateer ik hem verkeerd (menu --> HDD service -->format HD)?


Over dat formatteren zou ik me niet zo druk maken, hij ziet toch gewoon de grootte van de hd en ook de grootte van de opname ziet hij.
Je zegt eerder dat je de hd van de Toppie in je pc gezet hebt, maar deed hij het daar wel? Als dit niet zo is dan is de hd zeker kapot. Afgaande op jouw problemen (geen weergave bij afspelen van een opname, en geen forward/rewind) en als alles verder goed is, zit het hem in de hd. Doe time-shiften eens aan dan kun je tijdens het opnemen kijken naar de gele tijdbalk of de opname loopt.

Gorilla King
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou toch in iedergeval de HDD even in een PC hangen, met fdisk alle partities verwijderen, een nieuwe partitie aanmaken, PC rebooten, partitie volledig formatteren (dus geen quick format) en kijken of er bad sectors aangegeven worden. Als er ook maar ééntje op zit dan is de HDD onbetrouwbaar en moet 'ie vervangen worden.

 

Om het helemaal zeker te weten kun je de HDD na het formatteren in de PC nog ff bootable maken (sys c:) en kijken of 'ie ervan wil opstarten. Dan sluit je dit teminste uit.

Open the pod bay doors, Hal

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...