Ga naar inhoud


Discovery,AnimalPlanet,Euro-Sport, etc


Gast Psv fan

Aanbevolen berichten

Na een paar weken de Xtreme met PVR er maar weer uitgegooid, en gisteren oude vertrouwde Humax maar weer neer gezet.

Gisteren nog overal beeld op, vandaag zelfde probleem als Tako. Alle seca kanalen weg.En dat met een file van B **** van 6-5. Toch raar dat je dan met een FW update, en/of pcm lijst pas weer beeld krijgt. Ik bedoel, waarom kan 1 dag verschil deze problemen veroorzaken?? Kinderen ware vooral boos op mij, dat cartoon weg was. Tom en Jerry is hier altijd vaste prik om ong. 19.20 !

Maar ik ga ook maar eens wat proberen. Snap echter niet wat de oorzaak is.

Amiko + Philips 8121, Gibertini 1.25 draaibaar en triax 88, A1,2,3..

Link naar reactie
Delen op andere sites


Let wel op. Als je een ECM fix of een PMC lijst van XAMU# heb gebruikt, moet je ook continu k&ys van hem gebruiken. Andere k&ys werken dan niet goed meer. Zoals ik al eerder zei. Ik heb nog andere settings, sinds de verandering van PremDirect, nog een PMC of ECM fix erin gedaan sinds ik TOH2.3NL heb. Sinds mijn Hummy gepatcht is heb ik nooit originele firmware erin gezet. Nooit nodig geweest ook. Dit kost alleen maar extra tijd. Je kan net zo goed zelfde TOH 2x erin zetten. Zelfde effect. Tijdens firmware verandering wel goed opletten dat je Hummy ook echt "end" aangeeft in het scherm. Ik heb soms bijna een maand lang beeld gehad op PremDirect en alle kanalen van C+.(incl. echte Seca kanalen)

*** Humax 5400Z Loader H2.08 TOH 3.4_HoT EMU 10.0 Triax 110 STAB 120HH ***

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...