Gast Geplaatst: 4 mei 2003 Geplaatst: 4 mei 2003 Als ik tuxvison vanaf mijn pc gebruik (ik heb het juiste ip adres ingezet) dan komt boven in 404: error 404 Ondrin staat : unable to start preview! (PID-trouble?) Weet iemand hoe dit op te lossen
-= [ Appien ] =- Geplaatst: 4 mei 2003 Geplaatst: 4 mei 2003 die 404 foutmelding klopt (tuxvision is gemaakt voor de DBOX2, en die werkt een beetje anders), alleen die andere nog. Heb je de benodige codec ook geinstalleerd??
Gast Geplaatst: 4 mei 2003 Geplaatst: 4 mei 2003 het installeren van Trex lost dit probleem op. Trexsetup download Ik had dit probleem ook de eerste keer, na installeren van trex deed hij het meteen.
Gast Geplaatst: 4 mei 2003 Geplaatst: 4 mei 2003 Bij mij hangt hij zich telkens, ik heb ook dat andere progje geinstalleerd maar hij crasht steeds, ik gebruik winxp, wat doe ik fout?
Gast Geplaatst: 4 mei 2003 Geplaatst: 4 mei 2003 Met trex werk previeuw wel maar record weeer niet en die error 404 die blijft dus ik weet het ook niet
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen