Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb diverse CRD files geprobeerd op een MC 1.2 kaartje. C* werkt wel en stream ook maar PW pakket krijg ik niet aan de praat. Bijvoorbeeld de 4in1 file. Het gekke is dat ik op mijn Humax 5400 (patch 1.01.06pnl en loader L2.07 (0016.0200) geen PW open krijg en met hetzelfde kaartje in een Nokia9500 wel. De PW file werkt dus wel in een nokia en niet in mijn humax.<P>Wie heeft een tip of een crd file voor het PW pakket. <P><BR>bvd<P>Whale<BR>---------------------------------------------<BR>Een tip vind ik wel goed het is echter niet de bedoeling om naar crd files te vragen.<P>Als je het met een tip klaar kunt krijgen geeft toch meer voldoening of niet.<P>satshow<BR><p>[This message has been edited by supermod (edited 29-01-2001).]

Geplaatst:

Beste satshow,<P>je hebt gelijk, maar het probleem van crd files die op de nokia wel werken en op de humax niet blijft. Misschien wil iemand die PW pakket wel werkend op een MC 1.2 kaartje in humax heeft zich melden.<P>bvd<P>Whale<P>

Geplaatst:

dan zul je een c kaart van je kaart moeten maken anders werkt het niet ..is nu een o kaart<BR>dat gaat niet zo maar moet je eerst je kaart nullen enz.dus begin er niet zo maar aan<BR>martin<p>[This message has been edited by SATFREAKHOLL (edited 29-01-2001).]

Geplaatst:

de 1.2kaartjes achter je laten en gaan expirimenteren met golden wavers of atmel kaarten.

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.