BIG M Geplaatst: 4 mei 2003 Geplaatst: 4 mei 2003 ok. alles uitgeprobeerd Ts bestand overgezet naar hd samen gevoegd perfect beeld met het programma xmuxer naar mpeg, is vooral handig (ice age) kan ik tenminste engels audio uitkiezen i.p.v. duits, de 1.86gb file afspelen met mediaplayer het geluid loopt niet synchroom met het beeld, tmpgenc gebruikt en omgezet naar vcd geluid nog steeds niet synchroom, hoe los ik dit op. is er een mogelijkheid om te editen en het geluid 1 of 2 seconden later in te voegen zonder de originele te splitten in audio en video, die optie ken ik en duurt te langg nog ff dit net ff getest, het lijkt als ik het programma xmuxer wat hiero al eerder is besproken gebruikt om die .ts naar mpeg te zetten, dat het daarna niet meer synchroom loopt, ik heb nu ff een stukje opgenomen op mijn hd (5 minuten, waar veel gesproken wordt) en dit gewoon met tmpgenc encoded naar vcd et voila alles loopt synchroom. alleen bij 2talige films mot ik wel een xmuxer of een ander programma gebruiken om de juiste audio te kiezen... grr "i think, therefore i am"draaiend met: VU+DUO 500GB, golden media wizard hd class, Pinnacle ip9600 hd with android4X TELENET hd-digicorders 500GBenog meer om op te noemen
rai Geplaatst: 4 mei 2003 Geplaatst: 4 mei 2003 Geen echte oplossing voor dit probleem, maar weet iemand of er een mediaplayer (of plug-in voor mediaplayer) waar je kan kiezen welke audiotrack je wil horen? Nu krijg je alles te horen. Dat is vrij lastig als je iets van Proemiere hebt opgenomen. Je hoort dan alle 3 de sporen door elkaar. Op de box is het toch ook mogelijk om de juiste stream te kiezen?
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen