Ga naar inhoud

De beste website die we ooit hebben gezien:):))

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hij is echt leuk. Een beste vent, onze Freek.<P>Misschien kun je ons de keys doorgeven, dan hoeven we niet te loggen.<P>Je vriend,<BR>EasySat

Geplaatst:

Eeen kleine waarschuwing. Als je Canal Digitaal eraf gooit gooi je ook de 00-key weg en kun je de kaart vermoedelijk niet meer aanmelden.

Geplaatst:

Ja zo zie je maar weer hoe snel de hulp van Canal+ kan zijn als de helpdesk weer eens onderbezet is meschien leuk als de link in hun maandblad geplaatst wordt ( ik zal er eens een e-mail aan wagen)<BR>hahahahahahahh gezellig hé groeten Pecari

Geplaatst:

Goeie site!<BR>Onze Freek zit nu natuurlijk zelf met zn kaartje te spelen,want hij wil ook wel Kiosque kijken(als ie zn programmer niet al <BR>gemold heeft.

Geplaatst:

Kan ik hiervoor mijn oude Phoenix programmer gebruiken die ik vroeger voor mijn originele Irdetokaart gebruikte?<P><BR>Houbie

Geplaatst:

ook gelezen,maar wel spijtig dat freek het paswoord heeft gegeven van freeseka.<BR>of wilde hij ons het te gemakkelijk maken?

Geplaatst:

wie weet er nu nog altijd niet wat het paswoord is van freeseka? :-))<BR>Het is gewoon "sekafree".<BR>Moeilijk he :-)))

Geplaatst:

Hallo medekijkers laat je niet verleiden door allemaal te gaan roepen dat je een paswoord weet, en het dan ook nog rond gaat strooien omdat je ook een Reply wil plaatsen laat dat voortaan en gebruik een paswoord waar het voor is bedoelt.<BR>Groeten Pecari

Geplaatst:

Niet lullen, dat paswoord was ruim bekend. Het lijkt me een grapje van freeseka om de echt domme types te scheiden van de rest en zo te zien is dat prima gelukt.

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.