Gast Geplaatst: 2 februari 2001 Geplaatst: 2 februari 2001 beste medesatters,<P>wie heeft enig idee hoe de date van pw en orf zich gedraagt, volgens mij staat het nu op juni en juli 1992, is het zo dat dit elke maand 1 maand verder naar voren moet worden gezet?<P>Groet Helgo.
Elstar Geplaatst: 4 februari 2001 Geplaatst: 4 februari 2001 Helgo, Wat het laatste deel van je vraagt betreft denk ik dat de date elke maand een maand naar voren wordt gebracht. Naar mijnidee vanaf begin dit jaar.Ik konstateer dat omdat ik een Aucard heb.<P>Heb jij voor mij een idee waar ik een progje dan vinden om irdeto datum om te rekenen?<BR>Elstar
Gast Geplaatst: 4 februari 2001 Geplaatst: 4 februari 2001 Ja dat proje heet Omniakalk en staat volgens mij in de download afd. misc.<P>suc6 Helgo
Chismaneric Geplaatst: 7 februari 2001 Geplaatst: 7 februari 2001 Omniakalk en ddate heb ik gezien. Ze<BR>lijken alleen allebei heel andere data<BR>te berekenen dan je met een logger ziet.<BR>Dus wat je eraan hebt...<P>Leen
Aanbevolen berichten