boes80 Geplaatst: 5 mei 2003 Geplaatst: 5 mei 2003 Ik had bij ME twee gebruikers aangemaakt met elk een wachtwoord, nu heb ik 1 gebruiker verwijderd, het gevolg alles kwijt van deze gebruiker. Nu wil ik bij de laatste gebruiker alles behouden, maar wil niet dat de computer bij het opstarten om een wachtwoord vraagt, wie weet hoe ik dit op kan lossen ???
Ome Merde Geplaatst: 5 mei 2003 Geplaatst: 5 mei 2003 het wachtwoord veranderen in een [enter] bij je gebruikersinstellingen zou kunnen helpen. het kan zijn dat ie alsnog om een password blijft zeiken, gewoon op enter drukken en hij gaat weer verder. als je dit ook niet wilt moet je toch een nieuwe gebruiker zonder wachtwoord aanmaken en vervolgens de desktop e.d naar de nieuwe gebruiker-map kopiëren. groet, merDe deze ruimte is te huur
Gast Geplaatst: 5 mei 2003 Geplaatst: 5 mei 2003 Je kan ook naar je netwerk instellingen ( configuratiescherm --> netwerk instellingen ) gaan en dan kiezen voor [color:"red"] windows aanmelding [/color] in het eerste tabblad onder de regel Aanmeldingen. Windows zal dan zichzelf aanmelden en niet meer om een gebruiker vragen. Zorg wel dat je als wachtwoord een enter intoets ( leeg ) dan zal windows niet meer om een gebruikersnaam en wachtwoord vragen. [color:"blue"] Gegroet TazzMania [/color]
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen