Ga naar inhoud


Zelfbouw VP-30 probleempje


Gast

Aanbevolen berichten

Heb bij **$*@*%*&^*#** een VP30 programmer gekocht omdat de zelfbouwversie zo lekker geprijst was heb ik hier voor gekozen.... Tot mijn grote spijt wil deze rakker niet helemaal goed werken:

 

Werk met windows2k (ingesteld op 6Mhz)

Werk met Chipcat

De voedingsspanning is 15V (moest genoeg zijn volgens willem)

 

Het controle lampje (groene) geeft wel licht maar de rode (voor het ontvang/verzenden) brand niet. Als ik wat probeer te programmeren met chipcat krijg ik de foutmelding "Loader doesn't work" en gaat 't niet meer zoals ik geplant had...

 

Iemand een ingeving waar het aan zou kunnen liggen

 

Thanx

Link naar reactie
Delen op andere sites


ja ik weet niet zeker of je genoeg informatie hebt gegeven om een advies te kunnen plaatsen....

 

is het een fun?

kaart erin voor je een programma start (chipcat of ***geen-reclame*** waarbij de laatste echt de voorkeur verdient)

 

eerst erasen

 

dan de flash (de juiste die bij de funkaart hoort) erop dan het programma uitzetten (exit)

 

nu opnieuw starten

en de flash + eeprom kiezen

burn baby burn

 

cheers

 

 

o ja natuurlijk eerst heveltje omlaag... pas bij het eeprom erop zetten gaat die omhoog en dat wordt middels een waarschuwing aangegeven... daarna wederom omlaag

 

 

Shewolve

Intergalactic Lovers

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sorry, had deze week last van mijn internetverbinding omdat deze er hier een beetje uitlag .... maar ff ja 't is n fun card en met mijn Mastera programmer werkt dit eerst wel gewoon goed ... kaartje dr in en tegelijk (na elkaar dan ..) de 2 files dr op zetten ... (en ja heb wel de goede files)

Maar heb ook niet stil gezeten en hij zegt nu wel datie wat doet maar als ik dan het kaartje uitlees staat dr 9 van de 10 keer niets op geschreven :S:S maar ja ik zal morgen nog even kijken en dit verder posten !!

 

nogmaals sorry Ciao

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn ervaring is dat er wel meer dingen niet werken, afkomstig van Willem!

Ik ben allergisch voor pollen en mensen die regels uitvaardigen, maar er zichzelf niet aan houden.

 

Amstrad650D2Mac>>TF5000PVR>>etc.>>/DB7025+/TF5300KPN,VU+Duo Moteqc2100a-schotel 1mtr-X-Cam/Aston 1.05.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...